Recenze (80)
Bílí muži neumějí skákat (1992)
oficiální text distributora psal asi ten samý pisálek,co píše popisky k filmům do televizního programu Práva..
World Trade Center (2006)
Ani náhodou se to nedá srovnávat s United 93, už jen proto, že je to vlastně o něčem jiném. Podle hodnocení jsem od tohoto filmu nic nečekal, ale mile mě překvapil. Stone (ač tentokrát nekontroverzní, neboť to u toho to námětu ani nejde) zde odvádí precizní práci, od které by se měli všichni učit. Kamera je úchvatná! Jistě,vadilo mi tam pár věcí,ale s tím už člověk nic nenadělá.75%
Želvy Ninja (2007)
Dychla na me nostalgie detstvi (za sem zacal stahovat stare barevne serialy;) ).Je to o dost lepsi nez hrane filmy,animace se povedly,ma to spad...Obzvlaste se povedl rozvest vztah mezi Leonardem a Raphaelem a jejich vzajemna bitva na strese je asi nejlepsi scena z filmu!Jinak trosku plytke a se starymi napady,ale jako oddychovka moc fajn!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Toto je přesně vyvážený akční film,zaměřený na vizuální formu.Nehraje si na to,že by měl být něco více než jen pastva pro oči (či můj oblíbený název: vizuální onanie).Dostatek akčních scén,co vypadají opravdu DRSNĚ,nádherné přestylizované prostředí a působivá choreografie bojových scén.Film má spád a je radost se na to koukat.
Opustit Las Vegas (1995)
Úžasné!Film v mém TOP10! Cageuv nejlepší film!A ta hudba!
Superman se vrací (2006)
a půl...;)
Casino Royale (2006)
Nejlepší bondovka ze všech!Ale jen proto,že to nebyla bondovka..
Musím tě svést (2002)
Už jen proto,že mě to zaujalo daloko více,než drtivá většina českým mainstreamových filmů.
Comeback (2005) (TV film)
Námět byl děsně otřepaný,to všechno tady už někdy bylo.Ale zkuste v tomhle tématu vymyslet něco nového a ještě s tak minimálním rozpočtem.Na televizní film mě to mile překvapilo,Krajčovy texty i jeho hlas mám rád a písničky Vlasty Redla v Krajčově podání jsou pro mě ještě více emotivní.Podle mě se to podvedlo...A narozdíl od některých "kvalitních" filmů zde nenacházím herce,který by byl očividně špatný!
Saw 2 (2005)
Hodně lidí zavřených v pasti s něčím,co je spojuje.Naprostá neschopnost komunikovat a spolupracovat.Úchylný,sadistický a bůhvíproč zabíjející chlap mezi nima.To už tady jednou bylo,ne?!HYPERCUBE!Jen v jiném prostředí.Se shlédnutím tohohle filmu jsem čekal asi rok,protože jsem se přesně tohohle bál...Ale jehly byly fajn...