Recenze (170)
Mlha (2007)
Nemohu jinak. Tento film dle mého názoru předstihl svou předlohu- novelu Stephena Kinga. Po celou dobu vámi budou zmítat děsivě reálné pocity. Od nenávisti, přes bezmocnost až po poněkud zvláštní náklonost. Rozhodně nemíním psát katastrofické scénáře (ale prostě si to neodpustím)- kdo znás tuší, co právě dělají tajné armádní jednotky? Za konec dávám jednoznačných pět hvězdiček.. Opět jeden z filmů, kdy mi nestačí stupnice..
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Mám pocit, že bez Sheldona už nemůžu žít..:D
Kanibalové (1980)
Bylo to nechutné až moc. Tenhle typ filmů mi nic neříká..
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Doufám, že laikové to nebrali příliš vážně.. Tomu kdo se v tomhle tématu vyzná, mohl přijít děj malinko stupidní.. Ale nadprůměr oproti podobně zaměřeným filmům..
Lidské pozůstatky (1998)
Zajímavé, zajímavé a zajímavé. Doporučuji.. A ještě doporučuji (ne)pít heřmánkový čaj. Skoro všichni jmenovaní ho měli rádi..
Medvídek (2007)
Zase jeden z filmů, od kterých jsem něco čekala a nedočkala se..
Děsnej doják (2006)
Na ty zamilované pohledy nezapomenu do konce života..:D
Andaluský pes (1929)
Čtyři hvězdy za oko a zvláště za mravence. Nebudu předstírat, že jsem snímek pochopila- surrealismus tu není od toho, aby jsme jej chápali, surrealismus musíme prostě přijmout takový, jaký je..
Šeptej (1996)
Zamilovala jsem se do Kosma..:)
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Skoro jako drtivá většina ostatních jsem fandila (a fandím Tomovi). Jako malá jsem si myslela, že jsem divná..:)