Recenze (1 275)
Sladký život Zacka a Codyho (2005) (seriál)
Hodně trapný americký seriál
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Já nevím proč tak ječíme!!!!! Docela dobrá komedie a některé hlášky jsou dokonalé, je ale důležité chytnout dobrý dabing. V jednom totiž úplně chybí titulky k "rozhovoru" mezi psem a medvědem :-( . A je to škoda, protože to bylo fakt dobrý :-D
Tajné životy (2005) (TV film)
Další podřadný výplod hodící se akorát k tomu, aby mi dělal kulisu při hraní Heroes 3
Extrémní stroje (1997) (seriál)
Něco tak velkého (a těžkého) opravdu existuje?
Vesmír (2001) (seriál)
Miluji vesmír
Prázdniny v oblacích (1959)
Jako dětský film super, ale je tam pár přehnaností...například ten let
Ohrožené druhy (2002)
Zajímavý začátek, víc nic
Když se Země zatřese (2009) (seriál)
Vcelku dobrý dokument, místy možná až moc katastrofický a ty efekty taky nic moc. Dozvěděla jsem se ale pár novinek, takže určitě lepší průměr.
O Radkovi a Mileně (1990) (TV film)
hodně strašidelná pohádka...
Říše hraček (2007)
pro děti hezké a moc se mi líbilo, jak se ten plyšák obtočil kolem zákazníka