Recenze (98)
Wonder Woman (2017)
Držiteľka "michelinskej hviezdy" za najlepšie langoše si zobrala svoju best panvicu a umlátila ma ňou k smrti. Nuda od začiatku až do konca. Keby aspoň langoš priniesla. Pre deti do 8 rokov OK.
Anthropoid (2016)
Naozaj smutný film, smutný v zmysle že Vám príde ľúto, všetkých tých skvelých ľudí, ktorí tam obetovali svoj život. Filmu by sa dalo vytknúť zopár historických nepresností, ale v podstate na to nie je dôvod. Gabčík bol vždy môj vzor, samozrejme je tam trošku hrdosti, že to bol Slovák, ale o tom to tak úplne nie je. Gabčík s Kubišom sú proste hrdinovia a ja sa hanbím, že aj keby som sa pretrhol, nikdy sa im ani zdaľeka nepribližim. Skláňam sa pred ich odvahou a strašne si želám, aby sme takých Gabčíkov mali na Slovensku čo najviac, hrozne tu chýbajú !
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Fantázia. Odpuste mi moje nadšenie, ale ani vo sne by mi nenapadlo, že na základe jednej celkom podarenej knihy, vznikne takýto supermegacool seriál. Má to pomalší rozjazd, nechá Vám to čas pochopiť súvislosti a urobiť si základný obraz problematiky. Viete čo je však najviac super ? Ani po dvoch sériách....v podstate úplne presne neviete, po čom to vlastne všetci pasú....samozrejme chápete, za čím sa všetci fyzicky naháňajú, ale esencia toho, odkiaľ to všetko pramení je tak umne skrytá, že tento koktail, do ktorého sa primiešavajú historické a alternatívne fakty Vás veľmi príjemne opíja, a vy sa tešíte, až si objednáte ďalší. Po 2 sezónach plných 5*. Rufus Sewell sa snáď v tej SS-sáckej uniforme narodil.
SS-GB: Hitler v Británii (2017) (seriál)
Ťažko sa mi hodnotí...po prvých troch dieloch sa trošku strácam v problematike, veľa postáv, veľa motivácií, súvislosti mi občas unikajú, a to sa pri všetkej vážnosti, považujem za cieľového diváka. Tým vôbec nechcem naznačiť, že sa jedná o zlý počin. Ak je však "The Man in the High Castle" topka v obore, toto sa kolíše kdesi medzi 3 až 4 hviezdami. Dávam tomu šancu, atmosféra je dusná a zamestnanci elektrární tomu dávajú ten pravý šmrnc :-) Zatiaľ 65 % !
Inferno (2016)
Nudiť sa a zívať u filmu s Tomom Hanksom ? Film ledva dopozeráte a následne zaspíte s nádejou, že ráno si z tohto nedovareného guláša už nebudete nič pamätať. 2* za Hanksa, 1* za hudbu, -1* za priemernú zápletku v otrasnom, nudnom prevedení.
Expanze (2015) (seriál)
Po zhliadnutí prvej série dávam plný počet. Mám prečítané všetky knihy, ktoré u nás vyšli lokalizované a musím tvorcom naozaj poďakovať za dobre odvedenú prácu.Som rád, že sa konečne natočil hard sci-fi seriál, pri ktorom treba trošku rozmýšľať......novodobej sci-fi tvorby, ktorá spolieha hlavne na kozy, farebné výbuchy, papundeklové kulisy a hlúpe scénáre som bol už vážne prejedený. Toto stojí za to, bez debaty !
Humans (2015) (seriál)
Záverečné diely trošku strácali dych. Napriek tomu je to exceletná záležitosť !
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
".....a teraz prosím babka tú o dráčikovi, čo chcel byť požiarnikom"! Asi už naozaj starnem, ale toto infantilné rozprávkové pobehovanie sem a tam, ma prestalo baviť veľmi skoro. Slabučké, ako 3x prevarený PIGI čaj !
Domek z karet (2013) (seriál)
Prvé 2 sezóny absolútna topka na pomyselnom rebríčku politickej drámy. Kevin Spacey je tak dobrý, že to až hraničí s dokonalosťou. Nesmiete minúť za žiadnych okolností...tomuto sa hovorí filmársky klenot....plných 5*
Černá listina (2013) (seriál)
James je ťahúň, bez ktorého by tento seriál vyšumel do prázdna ako prd vo vetre. Prvých 5 dielov veľmi dobrých, druhá polovica prvej a zverejnené diely druhej série (k 03.03.2015) patria k slabšiemu priemeru. Pozrieť a zabudnúť.