Poslední recenze (99)
Očista (2013)
Značné zklamání. Nejen, že ve skutečnosti by něco takového naprosto nemohlo fungovat - vždyť by celý ten rok po Očistě obnovovali všechno, co by během těch 12 hodin bylo zničeno - ale ani v tom filmu to není vůbec dobře natočené. Obrovské mezery ve scénáři, dokonale předvídatelné, spoustu hluchým míst, kdy jsem se vyloženě nudil, snad jen herecké výkony se mi líbily - neboť i ve špatném filmu může herec podat dobrý výkon.
Insidious 2 (2013)
Jestliže Insidious 1 jsem dal 4*, tak tady musím jít na 5, protože podle mě je tento díl prostě o něco lepší. Rozhodně skvělý příběh, nečekané zápletky a i toho strašidelného je tu podle mě celkem dost. Na jedničce mi hlavně vadila ta část s "lovci duchů a plynovou maskou", to mi přišlo až moc vtipný a divný. Tady jsem nic takového nezaznamenal, a prostě na mě film působil tak, jak si myslím, že by působit měl. Pár drobných vtípků, které odlehčily atmosféru, tu taky bylo a tentokrát mi celkový dojem nijak nezkazily, spíš naopak.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Ještě někdo kromě mě tady vidí tu podobnost s Forrestem Gumpem? Celá milostná linka jako by ho kopírovala, poznají se jako mladí a zamilují se, pak se ale každý rozejde svou vlastní cestou, občas se opět potkají a zjišťují, že jeden druhého milují a nemohou být bez sebe, tak se dají dohromady, ale jeden z nich - tady změna, je to on a ne ona - uteče, aby se pak před smrtí toho "nemocného" opět setkali. Jako přes kopírák. Ale jinak se mi to moc líbilo, dobře zvolení herci a celkově to působí uceleným dojmem dobrého filmu.