Recenze (143)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Tenhle animák si rozhodně udržuje svoji vysoko nasazenou laťku.
Auta 2 (2011)
Nevím. První díl byl vážně nápaditý, plný silných momentů a popoháněný turbem nadupaným scénářem. S druhým dílem se najednou vše ztrácí. 1. fail - žádná Kardanová Lhota. 2. fail - McQueen hraje velmi výrazně vedlejší roli. 3. fail - celý agentský příběh. Proč? Proč dávat zbraně a takovouhle akci do dětského filmu? Proč museli zdemolovat tolik aut? A proč tolik ubylo originálních hlášek? Dal bych asi jen dvě hvězdy, ale hláškou o programování aplikací na iPhone mě dostali a asi jedinkrát jsem se vážně upřímně zasmál.
Captain America: První Avenger (2011)
Captain America je velice kvalitní komiksová adaptace, přesto však byl pro mě například Green Lantern mírně zajímavější. Zaprvé to bude asi díky sci-fi hábitu, ale zadruhé především proto, že Captain bohužel nepředvedl příliš své schopnosti. Většinu stopáže by mohl být celkem snadno zaměněn za obyčejného vojáka. Jako "předfilm" Avengerů však svůj účel rozhodně splnil a rozhodně se nedá říct, že bych se v průběhu filmu nudil.
Green Lantern (2011)
Takhle - na Green Lanterna jsem se těšil již od první ukázky a jsem jeden z těch, kterým se jeho skvělá přísaha líbí. Je pravda, že tento film má své mouchy, některé dokonce velmi viditelné, především jsou na vině díry ve scénáři. Ale! Efekty a trikové scénu jsou vskutku výtečné a i herecké obsazení bylo vybráno dle mého názoru velmi dobře. Navíc samotný Green Lantern koncept je "very cool", schopnost zhmotňovat myšlenky by si mohli Superman i Spider-man jen přát. Myslím, že pokud se autoři poučí z chyb v tomto dílu, může být sequel vážně velmi kvalitní a úspěšný.
TRON: Legacy 3D (2010)
Tron mě mile překvapil, efkty jsou skvělé a vše vypadá naprosto úchvatně. bohužel jsem neměl možnost film vidět ve 3D, kde světla musí určitě diváka naprosto uchvátit, a proto mě mírně zklamal scénář - první třetina filmu je akcí doslova přepěchována, ale zbytek trochu ubírá na tempu. Přesto jde o jeden z nejlepších filmů roku 2010 a doufám v sequel v podobném duchu jako je tento.
Smrtonosná past 3 (1995)
Tahle série je prostě výborná. I trojka přináší vynikající scénář plný zvratů a překvapení, skvělé herecké obsazení a výtečnou atmosféru. Jen tak dál!
Smrtonosná past 2 (1990)
Akce, efekty, vánoční atmosféry sedí na velmi kvalitním scénáři a je z toho skvělý divácký požitek.
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Já myslel, že tenhle pořad se nedá pokazit. Nova mě vždy překvapí :-) !
Transformers 3 (2011)
Tak bohužel jsem nebyl úplně nadšen. Po stránce efektů, zvuků a hudby jsem dostal přesně to, co jsem očekával. To ostatní však dělalo problémy. Scénář je opravdu místy děravý jak cedník, nejen v první, ale i v druhé polovině. Ve většině scén vidíme pouze jednoho autobota, ostatní nejspíše zašli na pivo a čekají na to, aby se z ničeho nic objevili, ač po nich nebylo půl hodiny ani vidu, ani slechu. Deceptikoni většíinu času vedou, ale stačí dvě, tři super šťastné momenty a autoboti je porazí, aniž by si toho kdokoliv všiml. Poslední souboj - ani nemluvím - Opimus bez ruky, bez rozpaků rozseká Megatrona, se kterým většinou má výrazné problémy i obouruč. Kdyby to byla jen přehlídka efektů, beru to. Ale jako film s příběhem to bohužel tentokrát nevyšlo.
Vynález (2004)
Tenhle film je tak geniální a promyšlený, že pochopit ho trvá rozhodně více než 5 shlédnutí a pročtené články na internetu.