Recenze (143)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Dvojka Sherlocka Holmese mi přišla kvalitativně o něco lepší než první díl. Byla výrazně temnější a nelítostnější, ale zároveň na druhou stranu i vtipnější. ODTUD MÍRNÉ SPOILERY Některé situace tam tedy sice byly trochu utažené za vlasy (konkrétně nejvíce ta přestřelka v lese, jak se hlavním postavám kulky krásně vyhýbaly a potom předvídání soubojů, což prostě v praxi není možné), ale jinak to bylo celkově příjemné pokoukání a konec pěkně vyvedený jako psychologická hra obou úhlavních nepřátel a géniů.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Na tenhle film jsem čekal hodně dlouho. A zklamán jsem nebyl! Líbilo se mi, že autor pozměnil příběh a udělal ho oproti hře možná ještě zajímavějším. Herci se ke svým rolím skvěle hodí a celý film má skvělou atmosféru nejen vtipem, ale i akcí. Možná je škoda, že princ nepředvedl ještě více parkouru, ale to se určitě změní v příštím díle, který doufám bude ;-) .
Čistá duše (2001)
Geniální a neopakovatelné drama o géniovi, boji s nemocí, lásce a životě. Rozhodně můj nejoblíbenější film.
Dobrý Will Hunting (1997)
Kvalitní psychologické drama, ale přesto se mi (na podobné téma) více líbila Čistá duše.
Expendables: Postradatelní (2010)
Maximalisticky absurdní řežba plná klasických akčních hrdinů.
Alois Nebel (2011)
Jedna strana mince - velice zajímavě zpracované a graficky zajímavé. Druhá strana mince - naprosto nedotažený a poměrně nudný příběh, podle mě i s poměrně slabou zápletkou. A bohužel ta druhá strana mince je výrazně těžší.
Klíč (2005)
Ke konci to začala být solidní šílenost, tak dám jen ty tři hvězdy.
Valkýra (2008)
Výborně zrežírovaný a velmi realisticky podaný film. Nemám příliš co vytknout, možná jedině že film nebyl již v originálním znění v němčině (vtípek).
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Výtečný a silný film. Kdo by si předtím myslel, že lze hračkám vdechnout tolik života?
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Vynikající - povedlo se vše, dokonce i tematická počítačová hra :-) .