Recenze (1 168)
Než jsem tě poznala (2016)
Neurazilo, místy pobavilo, ale na konci ani slzu nevydojilo. Nejpřínosnějším se mi jevila možnost sledovat Daenerys a královnu Viktorii v civilních polohách a cáklých kostýmech 😉.
Uzly a pomeranče (2019)
Mírné bezvýznamné plus za začátek, dynamický a nadějný.
Tři muži a nemluvně (1985)
Kdysi pecka k popukání. Dneska nic moc. To dítě vůbec neroste, přestože se mluví o plynoucích měsících
Bábovky (2020)
Smotávací filmy mám ráda. Tady ten začátek byl trochu moc rozvleklý, ale dalo se to vydržet.
Zakladatel (2016)
Informativní, zábavné, Keaton svého nesympatického hrdinu podal výtečně, takže díky němu hodnotím až na 4*. Vyprávění o tom, jak bratři k hamburgerům přišli, bylo super podané. Docela by mě zajímalo, proč bratři tak moc (a jestli skutečně tak moc) říkali NE na navrhované inovace (a hlavně asi žádanou změnu dělení peněz) . Protože to působí, že jejich věčná NE dohnala Kroce k tomu, že s nima vyjebal. Viz @slunicko2
Pravdivý příběh Neda Kellyho a jeho bandy (2019)
Brutální, brutální, ujetý a dost psycho. Příšerná postava zahraná tlustým starým Russellem Crowem je jediným pozitivem. Část Boy je dobrá, část Man divná a poslední Monitor totálně ujetá. Božebože, dvě hodiny v prdeli a co z toho?
Temná tvář Brooklynu (2019)
No to jsme to dopracovali, Bruce Willis umírá v první čtvrthodině filmu ... Ale to nevadí, Edward Norton si to pěkně zabral za něj. Asi úplně nejspokojenější jsem byla se scénářem,pěkně se to smotávalo dohromady a fakt jsem si to užila.
Pátrání po Klausovi Barbiem (2017) (TV film)
Hromada sviní figuruje v tomto dokumentu, nejen německých, ale také amerických a zejména bolivijských. A taky řada čestných lidí, kteří se rozhodli nenechat to být jen tak.
Eiffelovy megastavby (2019) (TV film)
Eiffel není autorem jedné stavby, ale mnoha. Tento dokument řadu z nich představuje. Pro mě osobně to bylo velmi zajímavé.
Ultimátum - Epizoda 5 (2022) (epizoda)
Věrohodně to nepůsobilo nikdy, ale tenhle díl to fakt přehání