Recenze (231)
Spartakus (2010) (seriál)
zůstávám na pěti, ale jen z věrnosti.. po obměnění postav to šlo hodně dolů, hlavně ta kráva podobná Rhianě? Ta je tam snad nastrčená naschvál jen aby srala lidi jako sem já, uvidíme jak to skončí
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Stárnoucí Jim Carrey s nestárnoucími schopnostmi :) skvěle fungující rodinný film pro milovníky zvířat :) 3 a půl *
Blanche - královna zbojníků (2002)
největší filmová sračka, jakou jsem měl tu možnost vidět .. nikdy nezapomenu !
Pařba v Bangkoku (2011)
nostalgická jízda která mnoho od prvního dílu neztratila :P
Gulliverovy cesty (2010)
ohromný potenciál utopen v demenci :) ale vtipné to bylo a né že ne :P
500 dní se Summer (2009)
Hi, my name is Autumn ... nene
Útěk ze Sibiře (2010)
něco mezi *** a **** :) výprava pěkná, a konec byl celkem dojemnej :) protikomunistickej filmeček
Mariňák (2005)
A ta akce mi tam prostě chyběla ! :P jinak skvěle vykreslený prostředí a situace, dobře natočené drama
Rychle a zběsile 5 (2011)
mnoooo...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
dokonalost sama, pochválit lze výjimečně i velmi dobrý česky dabing