Recenze (173)
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Dlouho jsem se tomu vyhejbal, protože jsem k těmhle věcem obecně skeptik a vidím v tom snahu se přiživit na cizí slávě. Tady ale dostávají bídu takový zmrdi, s takovou elegancí a vtipem, že i kdyby to tady mělo podobnej záměr, tak je mi to úplně jedno. Chčiju u každýho dílu.
Solo: Star Wars Story (2018)
Na 80% to sice není, ale šedesátkou bych zase neprávem ubližoval. Je to cajk a určitě jsem už v sérii SW viděl horší herecký výkony než výkon pana Aldena Ehrenreicha. S čistým svědomím doporučuju.
Hercules (2014)
!!!SPOILER!!! Mytologickej film bez mýtů? WTF? !!!KONEC SPOILERU!!! A jako akční film to taky nefungovalo. Nuda.
Croft (2013)
Kdyby narovinu hned na začátku filmu řekli, že tam bude bojovat téměř nesmrtelná Lara s armádou polointeligentních dětí ze školky, tak bych to snad i rozdejchal... Ale nic takovýho tam neříkali, fakt ne. Za snahu slabé 2*, ale i Raye Charlese by to hodnocení bilo do očí.
Kapitán Phillips (2013)
Herecký výkony OK, Celkový napětí žádnej zázrak. Na jedno podívání? Proč ne, ale není jeden jedinej důvod na to koukat dvakrát. Ačkoli Somálci zahraný supr, to jo. Hned zkraje všem přejete kulku v hlavě... Nebo kdekoli jinde v těle.
Brickleberry (2012) (seriál)
Jediný co mě na tom seriálu vadí je to, že má jen 3 série. Velká škoda...
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Efektní, zajímavé, ale nerozbitná flaška a hořící Jack, pokud vim, neexistuje... Ale jinak to nebylo špatný. S přimhouřeným okem 4*
Captain America: První Avenger (2011)
Je to tak hrozně hloupé, až je to vlastně docela dobré. Když jsem vylezl z kina, vůbec sem nevěděl, co si mám o tom myslet. Kostým hlavního hrdiny je neuvěřitelně pitomej a jeho postava dost plochá. Jediný, co se o něm dozvíte je skutečnost, že neumí mluvit s holkama, nikdy netancoval a pořád dostává přes hubu. Jo a je to takovej Mirek Dušín. Hlášky supr, obsah bída a o americký vlajce se vám bude nejspíš do konce života pořád zdát... Jo a nesmim zapomenout na naprchosto štuphidní dchabink.
Hanna (2011)
Nadmíru spokojen. Přehledné, akční a se zajímavou kamerou. Klidně víc takových filmů...
Hon na čarodějnice (2011)
do finální bitvy to celkem ušlo...