Recenze (330)
Nymfomanka, část I. (2013)
těším se na druhý díl
Galimatyáš (2009)
za pro jeuneta typickou poetiku a především za poselství
Dagon (2001)
ve vústí se dějou velké věci a gordon dokazuje že lovecrafta umí
Život Adèle (2013)
Bohužel až do zlomového okamžiku ve druhé půlce mě život adele dokázal sotva zaujmout a vzbudit ve mě jakékoliv pocity - tuctový příběh dospívající dívky, který se snaží diváka vtáhnout dlouhatánskými scénami, které jsou bohužel většinou opravdu jen zdlouhavé (zejména scény postelové a různé večeře). Ke konci ve mě sice film vyvolal silné emoce, ale byly to emoce soucitu s hlavní postavou způsobené výborným výkonem hlavní představitelky. A právě proto se cítím krapet podvedený. Nebýt toho, na co se dívám jako na exploiatační drásání divákových sympatií, bych přešel život adel téměř bez povšimnutí.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
škoda toho trapného konce který v podstatě popírá zbytek filmu, holt holywood si jede svoje, audrey je ale kouzelná
Hippies (1999) (seriál)
průměrný sitcom který zachraňuje simon pegg a svěží téma
28 dní poté (2002)
zombie hrátky po anglicku s irskými herci a hezkou hudbou
Náhoda (1981)
s odstupem času mi ten konec přeci jenom dává smysl, kieslowski se opět vytáhl
Nejtemnější zlo (2009) (TV film)
nebýt happyendu hodnotil bych i výš poněvadž tento film je tak krásně arkhamovský (ačkoliv ne moc lovecraftovský) až to u srdce hřeje
Bouře (2010)
obrazově celkem zajmavé (zejména chválím výbět exteriérů a práci s kamerou) ale na můj vkus málo pohádkové jak by podle mě bouře měla být taky herecké výkony mohly být živější caliban boduje spíše svým líčením než čímkoliv jiným a ač byla helen mirren v některých scénách dobrá prospero/prospera prostě musí bouři dominovat vše ovládat a kontrolovat což se jí ne vždy dařilo, světlým momentem byl naopak hravý ariel a s ním spojené speciální efekty