Recenze (330)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
film disponuje hezkými efekty a fejn hercy, po režisérské stránce je to ale totální kolaps, zkratkovité vyprávění bez hlavy a paty.
Birdman (2014)
Iñárritu mě zatím vždy nadchnul, klobouk i župan dolů!
Proposition (2005)
skvělé lokace ale jinak je scénář děravý jak řešeto. nicku styď se!
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
20,000 Days on Earth je velice poutavé sledovat, zejména jste-li fanoušky Nicka Cavea jako já. Vidíme krásné obrazy spojené s krásnou hudbou. Po skončení filmu se ovšem u mě dostavila jistá prázdnota. Co jsem se vlastně dozvěděl? Většina myšlenek je jen recyklace známých Caveových textů a jeho vztah k vystupování nepřináší nic objevného. Celý film tak působí jako poněkud delší reklama na ústředního umělce, zejména na poslední album.
Vikingové (2013) (seriál)
historicky nepřesné, dialogy plné klišé, postavy ploché, děj předvídatelný, lokace pořád stejné - jaký je potom smysl takového seriálu?
Happy Days (2000) (TV film)
hodnotím adaptaci, nikoli samotnou hru, která je samozřejmě minimálně pětihvězdičková. tady mi ale něco chybělo, ač to nedokážu přesně identifikovat.
Act Without Words II (2000) (TV film)
plus za hezkou výtvarnou stylizaci, mínus za malinko nevýrazné herectví, které muselo být podpořeno hudebním doprovodem, aby správně vyzněla myšlenka tohoto dílka
Interview (2014)
komedie na pomezí je to tak blbé až je to skvělé a je to tak blbé že je to prostě hrozně blbé, druhá kategorie malinko převažuje
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
fantasy rutina
Na hraně zítřka (2014)
bill murray se musí obracet na svém pohodlném gauči