Recenze (436)
Konspirační teorie s Jesse Venturou (2009) (seriál)
viděl jsem jen 11. září, tak zatím nehodnotím, ale bylo to pěkné
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Tak a je to jasný... napřed jsem váhal jestli to má cenu sledovat, ale ta úroveň pořád klesá... teď už jsme někde v záporných číslech. Je to ztráta času!
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Kam se poděly sekundy?
Chlad v srdci (1997)
187 film stejného ražení... měli by pro ně udělat nový žánr, protože takovýchto stejných je opravdu hodně.
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Príma, akorát myslím, že kdyby se neopakovali, tak místo 6-ti dílů by bylo jen 5. Připadá mi to uměle natahované.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
"karate nemá být používáno agresivně, ale já teď nemám jinou možnost"
Plán 9 (1959)
Jsem zklamaný... od tohoto filmu jsem čekal 'všechno, nebo nic', ale prostě jen 2*. Nic zvláštního.
Expres foto (2002)
Zvláštní film... buduje takovou hororovou atmosféru, velice napínavé, člověk pořád čeká, co strašeného se stane... přitom tam v podstatě o nic nejde.
Caligula (1979)
když psali kontroverzní... čekal jsem... no možná více kontroverzní
Generál MacArthur (1977)
ke konci zdlouhavé, jinak fajn