Recenze (582)
Já jsem Groot - Série 2 (2023) (série)
prislo, pobavilo, odislo. Zajtra nebudem vediet, ze to existuje. Ale primarne je to na to urcene.
Hawkeye (2021) (seriál)
vydareny serial, plny vianocnej hudby, spletajuci MCU vesmir.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
beriem to ako nevydarenu sebaparodiu. Film postaveny len na vizualnej stranke, ktora miestami vyzera divne a pribehovo je to velka nula.
Simpsonovi - Série 29 (2017) (série)
absolutne nevtipne. Prvykrat som pouzil odpad! Otras.
Spider-Man: Bez domova (2021)
po vcelku nezazivnej (pre mna) dvojke skvely obrat. Akcne, s dostatkom humoru, sokantne a trochu aj slzyberuce. Vydarene zavrsenie trilogie (teda myslim). Inak som zabudol ako neuveritelne vysiel casting prvych Spider-Manov.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
nemozem si pomoct, ale toto ma nebavilo. I ked je to svizne s minimom hluchych miest stale som pozeral na hodiny kedy uz pride koniec. Mozno je to zapletkou, mozno zloduchom, mozno uz som presyteny MCU digibordelom.
Eternals (2021)
dost nudne a dlhe. Viac zaujala potitulkova scena ako cely film.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
tak toto ma bavilo. Namiesto vesmirneho sajrajtu co sa snazi dobit Zem, tu mame mytologiu s dalekeho vychodu s jednym "Kaiju". Prva polovica venovana predstaveniu samotneho hrdinu + original Mandarin a druha polovica tej onej mytologie s roztomilym Morrisom. Marvel skusil trosku odbocit a trafil.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
a to som na toho pritepleneho (Chris Evans) Kapitana nadaval. Russell vyzera strasne. No a k serialu, komu sa nepacili filmy o Amerikovi ani od tohto by nemal cakat vela.
Simpsonovi - Série 28 (2016) (série)
v tejto serii to islo dolu vodou celkom. Malo vtipu a recyklacia uz videneho.