Recenze (123)
Sisu (2022)
Nejefektivnější využití krumpáče dělá z této žánrovky poctivou náckovskou řezničinu.Končetiny létají vzduchem,krev stříká..co chtít víc😉
John Wick: Kapitola 4 (2023)
John to s přehledem dává i počtvrté a možná nejlépe😉👍👍👍
Thor: Láska jako hrom (2022)
Co to jako kurva mělo bejt?To jako vážně?Už v Ragnaroku z toho byla šaškárna,ale tady dosáhla svého vrcholu.Sledování filmu mě opravdu bolelo a jen jsem kroutil hlavou jak tohle může Marvel posrat.Kam se poděla kvalita marvelovek?Asi do nicoty.Tu jedinou hvězdu dávám vlastně ani nevím za co.Možná za kozy
Top Gun: Maverick (2022)
Film s nostalgickými koulemi..
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Tak tohle byla hotová katastrofa..scénarista a dramaturg by zasloužili třikrát přes držku.Lituji,že jsem strávil 90 minut svého času u takovéto sračky!!!
La noche del Virgen (2016)
Co k tomu tříct?Snad jen že víc bizarní film jsem asi neviděl.Na druhou stranu jsem se ujetě bavil.
Vzpomeň si (2015)
Nikdy bych nevěřil že mě bude bavit film s důchodci,ale je to tak.Skvělý film!
Bajo la Rosa (2017)
Další španělská pecka.
Le Mans '66 (2019)
Nádherné drama načichlé od začátku do konce vůní benzínu
Joker (2019)
Temné mistrovské dílo s hereckým koncertem Joaquina Phoenixe.Že by zaděláno na Oscara?