Recenze (3 492)
Barevný závoj (2006)
Najzaujímavejšia postava bola pre mňa Waddington ( Toby Jones) a jeho opiové " doupie" . Záverečná scéna, ked sa stretnú Kitty, malý prcek Waltík a Charlie Townsend bola trapná a úplne zbytočná. Dráma na jedno pozretie.
Strach a chvění (2003)
V tomto filme nejde o šikanu, akoby sa na prvý pohľad mohlo zdať. I napriek ostrej konfrontácii medzi Východom ( Kaori Tsuji) a Západom ( Sylvie Testud) , podstatnú myšlienku nachádzam v oddanosti a pokore, ktorá vedie až na vrchol- k vlastnému osvieteniu. A to sú hlavné atribúty BUDO, Cesty bojových umení, ktoré boli v tomto snímku znázornené ešte lepšie, ako v ktoromkoľvek karate muvie. Nádherne bolo ukázané, ako v nás ( Západ) prevažuje myslenie, kdežto na Východe stotožnenie sa s etikou a kodexom samurajov, čo sa miestami môže divákovi javiť ako opovrhnutie a krutosť.Nádherný film, ktorý má u mňa za plný počet.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Veľmi zaujímavý nápad a i, zdá sa, že, tieto postavy sú akoby presne ušité namieru Bradovi Pittovi, ale jasná predpoved konca u mňa na hodnotení ubrala.
Poslední noc (2009)
Víťazstvo hlúposti. Dalšia neskutočná Seagalova pičovina. Top C- éčkových filmov. Vrelo doporučujem... Môj dialog obmedzený na samé vulgarizmi ( inak to ani nešlo) , bol lepší, ako ten, ktorý predviedli títo neherci!
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Pornoherci si snád, v prestávke točenia porna, odskočili niekam do kotoľne nakrútiť vedľajší projekt. Výsledok: bezduchá a stupídna hovadina! Bože... kam sa podela súdnosť????
Bratři z donucení (2008)
" To si pozri... to sa Ti bude lúbiť. " , povedal mi kolega v práci. Už sa nenechám ukecať! Bolo to neskutočné úsilie, dopozerať to do konca. Uf...
Spálené mosty (2008)
Pri tomto filme som bol nasiaknutý sentimentom, ako jarná príroda po daždi. ( živé spomienky na Taliansko... ) Preto dávam za 5. Inak to je príjemná oddychovka nezaťažujúca mozog, ktorá nenasiera :)
Labyrint lží (2008)
Na to, že to točil Ridley Scott, postráda to autentičnosť Bergovho The Kingdom. Ani Russell Crow, ako tlstý a prešedivelý agent Ed Hoffman, ma nepresvedčil. Keby DiCapria nakonci popravili a " šmitec" , dal bych za 5!
Sedm životů (2008)
Dlhé, nudné, uťahané... navyše sa Will Smith do polovice filmu usmieva ako idiot a od druhej polovice je zase strhaný, ako po 16- hodinovej „ šichte” v kameňolome. Jediná scéna, ktorou ma rozosmial bola, ked nasadí rovnako stupídny výraz tváre, pri pití drinku v nemocničnej kantýne, ako Samuel L. Jackson v Pulp Fiction predtým, než vyriekne známy biblický výrok pred popravou. Mal som pocit, že srdečnou vadou miesto Rosario Dawson trpím ja. Je to veľmi podpriemerný ciťák, ked skutočná akcia prichádza až v 13. Minute od konca filmu.
Oko dravce (2008)
“ Vysoká hra patriotov” sa stretla s“ Ja, Robot” . Od začiatku filmu cítiť, ktorým smerom sa bude dej uberať a ako dopadne. Najzábavnejším momentom celého filmu je scéna, ked Rosario Dawson nakoniec “ odfajčí “ celý kybermozog jednou dobre mierenou ranou od trubky :)