Recenze (110)
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Nicholas Cage as FUMANCHU :-D to nemá chybu
Satan přichází (2006)
Zbytečnost a nuda, jo a málem bych zapomněl - scénář na h***o.
GO - GO šou (2000) (pořad)
hrůůůůza, snad jen ten Hezuckej tam za něco stál.
Svět podle Prota (2001)
Tak trochu "jiné" sci-fi, žádné světelné meče, warpující lodě, či vesmírná monstra. Jen vynikající Kevin Spacey jako mimozemšťan a proti němu Jeff Bridges coby psycholog. I když se film cca po polovině začne ubírat trochu jiným směrem, máme tu příjemnou dvouhodinovou podívanou.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Kdykoli to někde zahlédnu, běhá mi mráz po zádech a je mi blivno. FUJTAJBL
Zbohatni nebo chcípni (2005)
50 cente už "nehraj" NIKDY!!!
Dobrodružství Forda Fairlana (1990)
Zhovadilost toho nejtěžšího kalibru. Vrchlně nesympatičtí herci, naprosto debilní zápletka a tak nějak podivná kamera v jednom balení. Už nikdy to nechci vidět znovu.
Italský hřebec (1970)
Čekal jsem, že to bude otřesný, ale tohle předčilo všechna očekávání. Takže v krátkosti: bobr, bobr, bobr, běh na hřišti a skákání přes ploty, bobr, bobr, bobr, bobr, bobr... a na konci sešlost megabobrů, brrr. Kdo si nechcete zkazit mínění o Stallonem, tak se na to ani nekoukejte. P.S. Díky bohu, že už v dnešní době takovýto megabobři vyhynuli!
Spáči (1996)
Úžasná podívaná napěchovaná skvělými herci. Vynikající film podle vynikající knihy.
Upíří krev (1987)
Nemělo se to jmenovat Graveyard Shit, místo Graveyard Shift?