Poslední recenze (404)
Fallout (2024) (seriál)
Jakou fanoušek her, které jsem hrál úplně od jedničky jsem si tento seriál neskutečně užil. Ta nostalgie v podstatě v každém dílu, kdy se objevily odkazy právě na ně. Od šíleně naivní vaultařky, přes různé věže, roboty, až po obyčejné zbraně či vybavení... Prostě nádhera. Pokud se další serie bude držet kvalit jedničky, mohl by vzniknout naprosto luxusní, x seriový seriál --->95%
Mladá dáma (2024)
Tak to bylo hodně špatný. Ok, možná jako pohádka pro 10 leté děti? I když... ta krev... Něják nevím, pro jaké publikum toto bylo cílené. --->25%
Berlín (2023) (seriál)
Moc nechápu tak skvělé hodnocení. Ve všech stránkách je to o dost slabší, jak původní La casa de papel. Tedy, když to budu srovnávat jen s první a druhou serií. Reálně bych to přirovnal k 3.-5. řadě. Ta značka se to snaží dojit takovým způsobem, že zapomněla naprosto na nějákou reálnost, kvalitu, či...a to je hlavní, charismatičnost herců. --->30%