Recenze (468)
Stmívání (2008)
Strašně zvláštní pocit jsem měl při tomto filmu, bylo to něco neznámého, nového. Hodnotím kladně toto nové fantasy.
Sázka na smrt (1988)
Bohužel nejhorší díl ze série. Někam zmizelo to kouzlo předchozích dílů a už jsem se i dost nudil.
Náhlý úder (1983)
Tenhle díl patří k těm lepším ze ságy. Akce tu střídá jednu drsnou hlášku za druhou. Harryho přesná a nemilosrdná rána, která nikdy nemine cíl je prostě nedostižná.
Násilník (1976)
Drsný Harry a jeho hlášky mě nikdy neomrzí.
Blikající světla (2000)
Hodně černá komedie a určitě né pro slečinky. Scéna vyfukování vajec mi asi z očí nikdy nezmizí.
Super Mac (2010)
Zas tak černě bych to neviděl, pár scén bylo více než průměrných a málem jsem se udusil smíchem.
Dopravní přestupky (1985)
Břicho mě tedy rozhodně nebolelo, znám plno lepších a hlavně vtipnějších filmů. Na druhou stranu se některé scénky a vtipy vážně povedly.
Pták na drátě (1990)
Mel Gibson a jeho komediální role mě baví, ale nebýt jeho ...
Muž bez tváře (1993)
Silný příběh...
Mlčení šunek (1994)
Pár vtipných gagů zde bylo, ale tím končí kladné hodnocení.