Recenze (550)
Matrix (1999)
První díl je bezkonkurenční a taky to u něj mělo skončit...
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Nejlepší ze všech Indiana Jonesů... Super hrdina s pohodovým tátou:-D
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší akční film všech dob! Konkurovat mu může možná tak Komando:-D Jedna z mála dvojek, které jsou lepší než jednička - spolu s Hellboyem a Temným rytířem...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dokonalé!!!
Kmotr (1972)
Dokonalé!!!
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Fajn, není to tak super... Ze začátku se mi to líbilo více...
Monstrum (2008)
Když přežijete těch prvních 20 minut nudy...
Demolition Man (1993)
Můj oblíbený film. Kód 187: vražda, smrt, zabití:-D
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Proč musel skončit??? Proč??? vždyť byl téměř perfektní!
Hrdinové (2006) (seriál)
Nejpoutavější seriál ze všech. Po skončení každého dílu jsem napjatá, co e bude dít dále...