Recenze (550)
Sedm let v Tibetu (1997)
Sice miluju Brada Pitta, ale mám radši zábavné a akční filmy...
Brutální Nikita (1997) (seriál)
čím vyšší série, tím trapnější
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Mohli vymyslet lepší příběh... Seriál jsem milovala a že jsou Mulder a Scully spolu je báječné, ale to je asi tak vše...
Mejdan v Las Vegas (2008)
mohli vymyslet lepší záminku... a vlastně lepší film...
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Případy ze začátku jsou lepší, ale i tak je to "třída":-D
Cestující (2008)
První polovina filmu je vysloveně nudná. V půlce filmu mě napadla pointa. Říkala jsem si, to už tady bylo, tak snad to bude něco jinéhom, ale nemýlila jsem se. Bylo to opravdu tak.
Úhel pohledu (2008)
Líbí se mi, jak jednotlivé části filmu do sebe zapadají. Velmi zajímavý nápad!
Van Helsing (2004)
velká slátanina... vezměte zajímavé postavy a hoďte je do jednoho hrnce, protřepat, nemíchat...
Nezvratný osud (2000)
Tento film mě potěšil, protože v něm je nápad...
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
vždyť to je nudné!