Recenze (4 921)
Odpočítávání (2010)
Ty vole. Tak toto malo atmosféru, jak sviňa. Toto bolo fakt že hustejšie ako husté. Skvelý Jackson a doslova "bombový" Sheen. Odporúčam.
Tísňová linka (2013)
Nakoľko mám skúsenosti s telefonickou prácou a rôznymi psychopatmi na nej cca 8 rokov a to som nerobil na tiesňovke, tak si viem predstaviť, čím hlavná hrdinka prechádzala.
Dokonalý muž (2015)
Skvelý Ealy v pre neho netypickej úlohe. Ale psycho ako vyšité.
Strašáci (2011)
David proti Goliášovi. James proti Alexanderovi. Skvelý trilerík zo správneho zapadákova. Tie malomeštiacke americké snímky mám rád, nech už sa v nich deje čokoľvek.
Otčím (2009)
Až podozrivo milé prekvapenie. Jeden z tých naozaj fakt dobrých remakeov/rebootov.
Dokonalý únik (2009)
Skvelý film ale len na jedno pozretie, pretože pri opakovanej projekcii už nemá čím zaujať. Ale ten prvý raz ten záver fakt že vyšiel.
Paparazzi (2004)
Fajn trilerík s Coleom vo forme. Škoda len tej príliš krátkej stopáže a preto aj prílišnej skratkovitosti.
P2 (2007)
Drsné, napínavé, na pomery dvoch hercov fakt zaujímavé. Nechcel by som zažiť.
Posedlá (2009)
Charizmatický Elba a Beyoncé v jednom filme? Toto nemôže úplne sklamať.
Noční let (2005)
Okamih. kedy Cilian prvý raz vyloží karty na stôl, to bola pecka. Ostatok klasický sterilný ale predsa len napínavý triler.