Recenze (153)
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
Klasická hororrová komedie s 80" nádechem,pecka za mě 95 %,Jakson forever.. :-))))
Halloween (1978)
Tenhle horor je jeden z mých nejoblíbenějších a byl pro mě i nejoblíbenějšív dobách pirátských vhs,čekal jsem jestli ho vydají aspon ted v dobách dvd a blu-ray a nic a tak abych si připoměl božského Myerse a Dr.Loomise jsem si to muselstáhnout,za mě tento skvost dostává 120%,protože mín si nezaslouží,jen víc.
Ať vejde ten pravý (2008)
Pěkný horor o upírech z dětského pohledu,za mě 100%.
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
Krokodýl má vše,skvělou atmosféru,herci jsou také dobří,mladičký terminátor potěší,a krokodýl vypadá jak živý..k tomu správná nehoda a skvělý scénář,za mě dávám filmu 80%
Síla života (1985)
Suprový horor s vesmýrnými upíry,Tobe Hooper ve skvělé formě,vůbec jsem se u filmu nenudil,pěkný a vydatný scénař,skvělí herci,super efekty,bitva v Londýně také excelentní,filmu dávám 90%..
Ruka (1981)
Příjemný horůrek,s peckovou vraždicí rukou,i když nevíte jestli je pravá nebo je to jen sen.. :-)) filmu dávám 82%,je supr a mám z něj radost..
Zkázonosná kometa (1984)
Tak toto bylo ČO???NA ZAČÁTKU FILMU KOMETA PAK JEDEN ZOMBÍK PAK...NO FILMU DÁVÁM 30%..VÍC K TOMU NEMŮŽU NAPSAT..
Sám proti teroru (1988)
Musel jsem ješte jednu hvězdičku přidat,protože mě rozčilují některé komentáře,film je naprostý skvost a patří k mým nejoblíbenějším filmům. Neříkám že je to nějaký akční nářez s velkým A,ale je to super filík.Za mě 85%.
Oko ďábla (1963)
Peckový thrillero-horůrek,vůbec mi nevadilo že to bylo italsky,vůbec mi nevadilo že to bylo černobílé,spíše naopak,Mario Bava je pro mě stějně dobrý režisér,jako Lucio Fulci a tak filmu dávám 100%.
Syndrom vraha (1973)
Mladý vyléčený" schyzofrenický John Savage,k tomu ulítlá milující matka,pár divných starých sousedů,k tomu nějaká ta vražda,to vše sečteno a podtrženo.Horor s 50%....