Recenze (15)
Mrazivá pomsta (2019)
Nebavil ma originál a tento "skvelý" remake som zabalil po 30minútach.
Ničitelka (2018)
Nuda a otrasná práca maskérov
Alita: Bojový Anděl (2019)
Bomba!
Mute (2018)
Mne osobne sa príbeh veľmi páčil, bolo tam pár vecí pritiahnutých za vlasy, ale vo výsledku príjemné prekvapenie, ktoré som dopozeral bez toho, aby som hľadel do mobilu či notebooku (čo sa mi žiaľ Bohu stáva dosť často v poslednom čase). Extra hviezdička za to!!!
Dívka v pavoučí síti (2018)
Tešil som sa, sklamal som sa
Amazing Spider-Man (2012)
Najlepší Spider-man, žiaľ ale nedocenený :(
Sněžná past (2018)
tak to bola ale pitchovina
Black Panther (2018)
Strašná vtákovina a ten hraný "native" akcent mi trhal uši, strašnéééé
Bright (2017)
Tak takto má vyzerať parádny fantasy-akčný(+ nezanedbateľne vtipné dialógy) film! Nie tie kokotiny od Avengers a Wonder ženy!!!
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Nech mi prosim niekto vysvetli, za co ma tato snimka 82 percent? Vhodne akurat tak na premietanie pocas gay parade.