Recenze (240)
S čerty nejsou žerty (1984)
Tomuto som fakt zatiaľ nestihol prísť na chuť a tiež nechápem to vysoké hodnotenie.
Pupendo (2003)
Pôvodne som chcel dať za tri, ale presvedčila má úžasná výmena názorov po posluchu rádia Sl. Európa.
Proud času (2003)
Sklamanie. Na to, že sa jedná o tematiku cestovania v čase, je tam príliš málo interakcie súčasného a minulého. Kľudne to mohol byť (iba) historický film.
Okno do dvora (1954)
Už som chcel dať päť za 100 minút filmárskeho majstrovstva, ale zo záveru som bol dosť sklamaný.
Občan Kane (1941)
Geniálne po všetkých stránkach. Až na jednu maličkosť - téma, ktorá nepatrí medzi moje krvné skupiny.
Lolita (1962)
Modernejšia verzia ma neskutočne nudila, ale toto bolo iné kafé. Plus hviezdička za Petra Sellersa.
Kajínek (2010)
Milé prekvapenie. Ak by to bol vymyslený príbeh. Len škoda, že robia hrdinu tam, kde je to asi nepatričné. Niečo také by si skôr zaslúžilo Bolero...
Elitní jednotka (2007)
Silný film. Akurát som nestíhal z niektorých komentárov, kedy som si pripadal, ako keby som čítal boľševických cenzorov, ktorí chcú nariaďovať, aké politicky korektné filmy sa majú natáčať a aké nie...
Dogville (2003)
Po úvodných minútach som čakal prúser, ale ukázalo sa, že sa jedná o jedno z najväčších prekvapení. Príjemných. Jednoducho geniálne.
Dobrý Will Hunting (1997)
Vždy má fascinovali filmy o jedincoch s nejakým výnimočným darom alebo schopnosťou. Podobne ako filmy s časovými slučkami.