Recenze (644)
Vinnetou a Old Firehand (1966)
Nejkrvavější mayovka. A nejméně mayovková. 50 %
Černá labuť (2010)
Kromě toho, že je to skutečně psychothriller, je to také poněkud delší reklama na anorexii.
Operace Dunaj (2009)
Kdyby netočili hned první verzi scénáře (aspoň to tak vypadá) a trochu si s tou látkou pohráli, mohl to být pěkný film. Takhle je to bohužel jen pěkný průšvih.
Svatba bez prstýnku (1972)
Velmi solidní snímek, u kterého navíc oceňuji, že se dokázal vyhnout zbytečné ideologizaci, která se tu nabízela. Je to minimálně na tři hvězdičky.
Stepující stonožka (1977)
Měli to chlapci docela pěkně napsáno, zahráno i natočeno. Mělo to jakousi hlavu i patu. Ale jak hodnotit komedii, u které se člověk nezasměje?
Ride Lonesome (1959)
Je tu snaha o originálnější zápletku a snad i pointu, ale ve výsledku je to nevzrušivý film s neskutečně toporným hlavním hrdinou, který nijak zvlášť nezaujme.
Náhradník (1975)
Ambice udělat komedii nejen založenou na ztřeštěných situacích, ale také se solidním příběhem, tak úplně nevyšla. Ztroskotala na řadě hluchých míst. Ale je tu také řada vtipných scén, výborná je zejména scéna s vrhačem nožů v závěru filmu.
Lov (1971)
Mně to přišlo nevyvážené, nedotažené. Byla tu řada dobrých momentů, ale jako celek by to chtělo ještě trochu povařit.
Přežít s vlky (2007)
Nějak se mi nepodařilo uvěřit, že se jedná o pravdivý příběh. Aby ta malá holka přežila zimu někde v lesích bez pořádného oblečení, bez ohně, bez přístřeší... to se mi zdá příliš. Sestřihem několika zimních scén se to dá vyřešit, ale zima je poněkud delší. Opravdu nevím.
Brontosaurus (1979)
To, že odpadky do lesa nepatří a k přírodě se máme chovat ohleduplně, je v pořádku, ale ta agitace tady působí přece jen trochu protivně. Jinak je to příjemný film o dětech a pro děti. Zdeněk Svěrák byl asi vděčný za svou roli.