Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Akta X (1993)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Červený trpaslík (1988)
Hale and Pace (1988)
Kravaťáci (2011)
Po prvních 5 epizodách: 4* a jsem si jistej, že po první sezóně to bude 5*. 1. série 5* Našel jsem si nový kámoše a sakra mě to s nima baví :-)) 2. série 5* Uaaaaaa. Přelítnul jsem to za 2 dny! Úžasnej rozjezd série, finiš o nič pomalejší a už se těšim na leden, kdy budou mít premiéru epizody 3. série!
Newsroom (2012)
Po prvních 6 epizodách; naprostá bomba. Chytrá podívaná, která je možná až trochu moc idealistická, ale o to víc člověka baví, když se dívá na to, jak by měla skutečná novinařina vypadat. 5*
Domek z karet (2013)
5*. DIskuze nepřípustná. Frank Underwood for the President!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Je to OK, ale zas takovej zázrak jak se říká to nejni... :-) Oprava: Je to boží! :-D
Okresní přebor (2010)
Kult. Navíc sakra autentickej :-D