Recenze (1 722)
Les sebevrahů (2016)
Příběh jednoduchý. Zpracování průměrné kdy umí film děsit a má i funkční lekačky. Bohužel oproti Blair with je to šlápoty co zabaví a neurazí.
Zločiny budoucnosti (2022)
Skvělé zvrácené téma kde cronenberg nezklame a nebojí se ukázat vo by jiní neudělali! Hodně ukecané, což by nevadilo kdyby to bylo nějak doděláné. Očekával jsem brutální jízdy, které byli ve filmu naznačeny a nebyly dovysvětleny, jakoby si cronenberg chystal něco na další díl. Mohlo toho být mnohem více!
Possessor (2020)
Cronenberg a jeho osobitý styl, který už byl v antiviral je stejný. Jen v jiném tématu a s velkou kadencí Gore! Co se týká psychologické stránky to se daří na výbornou a film prostě dějově nelze předvídat což zážitek umocňuje. Přemýšlel jsem nad 5 hvězdami, ale nedám mu je. Jsou to solidní a silnější 4 hvězdy. Chrochtal jsem blahem!
The Girl Next Door (2007)
Silný příběh a osud jedné holky, která byla umučena svou tetou Ruth, která nemá děvčata v lásce! Na rozdíl od hororových filmů jde spíš o silný thriller. Vzít to spíš jako plivu na vás hrob mohl to být silnější zážitek ale i tak v pohodě. A hlavně vědomí že se to vážně stalo tomu přidává.
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Čekal jsem něco podobného jako předchozí díl a dostal jsem co jsem chtěl. Parádní podívanou se vším všudy co k animovanemu asterixovi patří. Šup sem s dalším!
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Každý díl mission impossible ma ode mě 4 hvězdy kromě dvojky, ale Každý díl toho dosahuje jiným způsobem! Fallout je v několika částech lepší jak předchozí díl ale někdy i horší. Je přidáno na scénáři ale ubrano na akci. Rozhodně vrtulníky nemohou konkurovat motorkám z minula!
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Řežba jak to máme rádi, která valí jednu botu a jeden podraz za druhým. Včetně nekonečna překvapení bezchybné až dechberoucí akce, kde je prostě Hunt nesmrtelný! IMF tým prostě stojí ta to!
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
První i druhý díl má silné režiséry a proto taky to dopadlo tak dobre, I když půlka filmu mě srala. Naštěstí ke konci zo raimi utáhnul a dopadlo to v pohodě. Po pravdě dát dokupy takový chliv to chce obdiv!
Doktor Strange (2016)
Takhle to má vypadat. Skvělé obsazení, triky i sebejista režie.
The Offering (2022)
Dobré téma, ale zpracování velmi průměrné. Vraždy mimo záběr, atmosféra bohužel dost průměrná a celkově tomu chyběla lepší režie.