Recenze (489)
Interview (2014)
Nejlepší! Setha a Franca prostě žeru. A to, že jsou super-ujetý a ultra-přehnaný až absurdní, jó!!! :D
Filosofové (2013)
Super konverzačka. I like it a lot. :)
Californication (2007) (seriál)
Jak já mu rozumim, kreténovi.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
!!!!IT IS FUCKIN´ AWESOME!!!!!
Smrtonosná past (1988)
Absolutní a dokonalá "Bruceovka" a nejlepší vánoční snímek ever!!!!
24 hodin (2001) (seriál)
Proletáři všech zemí, polibte mi prdel! NEJLEPŠÍ!!!!!!!!!!!
A žili spolu šťastně až na věky (2004)
Špica. ;) Takový krásný životní výhryz.
Život je krásný (1997)
Veselé, nenásilné a plné života. A TheMaker měl pravdu, na konci jsem brečel. :)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Je to prostě nadupaná jízda od začátku do konce! Ve filmu se toho moc nenamluví, ale o to víc se tříští plechy turbo-apokalyptických vozidel a lebky šílených nájezdníků. Max je husťák, myslím, že Hardy na tohohle týpka sednul skvěle. Hipe!
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Pure shit.... Všechno v tomhle filmu je nemile předvídatelné. Výkony herců nejsou nějak extra dobré. Trochu mě to zamrzelo, protože jednička působila o dost zajímavěji. Shit happens... Co se mi líbilo byly kulisy, ultra-spešlácký-turbo-komanďáci in black s elektro-gunama a wasteland-zombies... Jinak mě to moc nepotěšilo.