Recenze (367)
Bitva o Shaker Heights (2003)
Priemerný film s dobrým obsadením (Shia LaBeouf, Amy Smart)
Ďábelská hra (1999)
Fajne soundtrocky a fajne herečky. Ale film podpriemerný :)
Prokletí domu slunečnic (2007)
Sympatický herci a skvelá hororová atmosfera. Škoda, že tu na CSFD to tak neberu :(
Bitten (2008)
Škoda takej peknej upirky :D Ale radśej taký koniec, ako by ťa mala vyciciavať celý život. Hah
Bouře století (1999) (seriál)
Čakal som kus iný koniec, ale ta atmosfera počas celého filmu ma dostala...
Stvoření (2009)
Kus blbý film, ale dal sa pozerať :)
Sin Nombre (2009)
Strhujúci príbeh za 90 %. So smutným koncom, ale to ma už netrápy
Lovci stínů (2007)
V pohode film a ten koniec to vymysleli dobre. Myslím tych, čo to prežili :)
Iron Man (2008)
Konečne po dlhej dobe nejaký skvelý sci-fi film.
Spiknutí (1997)
Čakal som od toho niečo viac. Najme ten koniec. Toto je tak na 65 %