Recenze (225)
Smrt čeká všude (2008)
Tenhle film točila ženská??? Nářez! A ten pocit po titulcích...svět, ve kterým žijeme, je občas vážně na hovno.
Precious (2009)
Nemám slov...jestli máte pocit, že se vám vede špatně, pusťte si Precious. Hodně drsné prohlédnutí...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
The devil rulezz!
Dorian Gray (2009)
tak buď gotický horor nebo Wildea, obojí nejde! A Ben Barnes neumí hrát!
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Mám radši Danteho a Dandalla...ale i Luka a Leyu, takže jo jo jo!
Avatar (2009)
"Krása" ve všech ohledech. Takhle vypadá krása zhotněná ve filmu. Za 166 minut se nenudíte. A vůbec to není tak "zelené", jak někteří tvrdí. Spojení člověka s přírodou energií je součástí myšlenkových systémů po staletí, a že jsem si zničili vlatsní planetu? Dejte pokoj, to je i v Červeným trpaslíkovi...
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Dlouhé, obrazné, lyrické, náročné...zatraceně skvělé!!!
Volavka (2002)
Po shlédnutí je naprosto jasné, že Scorsese to i s takhle skvělým podkladem (originální scénář jako podklad pro americký) nezvládl. Volavka je přehledná ačkoli složitá, psychologická ačkoli hongkongská. Herecké výkony přesně zapadají do celku. Až mám dojem, že jediný DiCaprio v remakeu pochopil, o čem ten příběh je, což je dost smutné...
Zvrácený (2002)
Problém Zvráceného je v tom, že jeho obrácená lineárnost jde od nejsilnějších momentů k těm, které nejsou slabé, ale na konci, po všem v tunelu a v gay clubu, už prostě nevyzní. Cassel jako vždy skvělý a Belluci nádherná. Ve srovnání s o 2 roky starším Mementem však Zvrácený jednoznačně prohrává.
Memento (2000)
Skvělý námět, ještě lepší scénář, skvělé zpracování a herci. Hvězdička dolů, protože osobně jsem postrádala silnější atmosféru.