Recenze (215)
Podivní (2010)
Předvídatelné, jednoduché, laciné - kupodivu při tomto všem, dobře dívatelné.
Střet (2007)
Perfektní ! Evropsky střižený thriller s dávkou humoru. Nevím kdo a proč to označuje za horor.
„Rakev ve snu viděti...“ (1968)
Aby byla crazy komedie dobrá, musí býti nejen dostatečně bláznivá, ale i ne-pitomá. Tahle dobrá moc není.
Hodinový manžel (2014)
Kvalitní herecké výkony, kvalitní dialogy, katastrofální dramaturgie a režie. Veselé hravé, ale obtížně sledovatelné.
Ex Machina (2014)
Bože to je kravina. Celý děj stojí na tom, že přístup oprávněných osob k datům a přístupovým kódům největšího objevu lidstva, není přes scan zorniček nebo otisků prstů, ale přes jakousi obyčejnou "hotelovou" dotykovou kartu, kterou lze spícímu ožralovi vytáhnout z kapsy.
Návrat pana účetního (1996)
Asi nejlepší z "novodobých" dílů. Kvalit Malérů to samozřejmě nedosahuje, ale dívatelné to rozhodně je.
Motanice (1988) (TV film)
Vlasta Janečková je neumětelská rádoby režisérka, které práce v ČST v dobách socialismu, umožnila pracovat s hereckou elitou, která svými výkony vždy vše zachránila. Zdařilá pohádka Motanice, je tohoto všeho důkazem.
Na prahu temnot (1987)
První polovina hodně slušná. Pak to jde s kvalitou strmě dolů. Posledních 15 min. nedívatelných trapných kýčovitých.
Ptačí král (1997) (TV film)
Pohádka o tom, kterak scénáristka Pavla Slancová vykradla dílko Boženy Němcové, zasadilal jej do prostředí arabské země. Toť vše.
Ceremoniář (1996)
Hodně trapná a naivní báchorka o tom, kterak vychytralý číšník z hospody, přečural absolutně neschopnou StB a špičky komunistického aparátu.