Recenze (215)
3:15 zemřeš (2005)
Zpracování je výborné, ale to je tak asi vše co tahle duchařina nabídne.
Prosíme přetočte (2008)
Skvělé. Evropská komedie s evropským humorem natočená francouzem v americe s americkými herci.
Bony a klid 2 (2014)
Dílo které se chce nazývat filmem by mělo mít nějakou dějovou linku. Tohle, je něco mezi 100 minutovým bakalářským příběhem a groteskou. Několik vtipných gagů tam je, ale podruhé (na rozdíl od jedničky) to vidět nemusím.
Kronika mutantů (2008)
Skvěle výtvarně a výpravně zvládnuté, bohužel však plné tupých dlouhých dialogů a tisíckrát omletých klišé. Škoda.
Nepovedený kouzelník (2005) (TV film)
Nedívatelná pohádka, která nebaví ani děti. Tragedie v podobě paní Lucie Vondráčkové celkovou mizerii podtrhuje.
Horská bouda (2008)
Totální blbost, ztráta času. Kdyby se film jmenoval Kýč - bylo by to přesné.
Fansom the Lizard (2000)
Nádherná papírková animace, která v dnešní době již není stravitelná pro každého. Navíc film vyžaduje soustředění a spolupráci diváka, který je ostrými střihy a rychlostí děje nucen zapojit svou fantazii a podílet se na ději.
9. rota (2005)
Velkofilm s vším co k tomu patří. Bohužel , je to takový ruský hrdinský epos, kde není prostor pro pohled z druhé strany. Mohlo to být za 4, ale vzhledem k závěru ala Butch a Sundance Kid a doslova kýčové poslední scény, zůstanu (ač nerad) u 3.
Burke and Hare (2010)
klasicky nádherný anglický humor, řeč ,překrásná výprava, i vykreslení postav. Možná jen ten závěr mohl více vygradovat. Jinak skvělá podívaná. Doporučuji.
Vražda v salónním coupé (1997) (divadelní záznam)
Bohužel asi nejslabší televizní inscenace cimrmanovské hry. Bohužel nedosahuje ani zlomku audio záznamu se Svěrákem a Bruknerem.