Recenze (87)
Králíček Jojo (2019)
Chvílemi vtipný film, chvílemi dojemný, taky veselý, smutný, mrazivý. Střídá nálady a nikdy nenechá diváky si příliš myslet, že to je jen veselá komedie. Rozhodně není, ale jako způsob vysmát se tomu strašlivému zlu funguje výborně.
Coco (2017)
Nádherná animace, skvělý příběh, výborná hudba, vtip, dojemné bez špetky patosu. Krásný film! Ay, ay, ay!
Kvarteto (2017)
Druhá hvězda je jen a pouze za exteriéry a interiéry, protože jsem Olomoučák a i v Ponorce jsem proseděl pár večerů. Film se celou dobu pokouší o jakousi psychologickou linku, atmosféru, strohost a zahloubání. Což bývá dost tenký led - pokud všechno sedne, je z toho skvělý film. Pokud nesedne, je malér, kdy je viditelná snaha o výše popsané, ale nefunguje to. A toto je bohužel druhý případ.
Srdečně vás vítáme (2017)
Velice příjemná komedie, u které jsem se dobře bavil. Ačkoliv k tomu příběh svádí, nejsou komické situace dovedené do absurdity. A téma je zpracované s nadhledem bez přehnaného moralizování. Milé překvapení.
Logan: Wolverine (2017)
S postavou, která ho proslavila (a kterou proslavil on) se Hugh Jackman loučí ve velkém stylu a jak se patří. Bojovník na konci cesty, unavený světem i svým životem. A přesto zase udělá správnou věc. Patrick Stewart i Dafne Keen mu skvěle sekundují, ale tenhle film je hlavně o Loganovi. Skvělé uzavření jedné dlouhé kapitoly, které ve Vás vyvolá dojetí bez patosu. Hugh Jackman je prostě Wolverine a jeho nástupce to bude mít sakra těžké.
La La Land (2016)
Musím přiznat, že na film jsem šel hlavně díky (nejen) místnímu vysokému hodnocení. Kdyby moje návštěva kina záležela jen na trailerech, nechal bych to asi být. Slušný příslib, ale nic, co by mě nějak uchvátilo. Ale za dvě hodiny v kině se mi atmosféra a hudba toho filmu tak zaryly pod kůži... Je to hravé, je to barevné, je to roztančené, je to pohádkové, je to (nikdy příliš) sentimentální. Emma a Ryan (zbytek je jen taková stafáž) celé dvě hodiny utáhnou bez problémů sami a jak! Oslava hudby a života se vším, co může přinést.
Letopisy rodu Shannara - Série 1 (2016) (série)
Holt televizní přepis knihy - zkratkovité a díky zkratkovitosti občas zmatené. Herecké výkony nemastné neslané. Snaha neustále vytvářet napjatou atmosféru pomocí hudby - děs. Ale slušně to odsýpá, celkem dobře se na to dívá, sem tam přijde i zajímavý nápad a ke konci přibývá temných chvil. Případná druhá řada mě nemine, ale klidný spánek budu mít i bez ní.
Assassin’s Creed (2016)
Vizuálně krásné, akce také velmi dobrá, příběh přece jen zajímavější, než jsem původně čekal. Celkové hodnocení kazí pár nelogičností / nejasností, především ale posledních 10 minut filmu. Myslím, že i bez nich by se film dost dobře obešel.
Pařba o Vánocích (2016)
Podle hodnocení tu na ČSFD jsem nečekal žádný zázrak a byl jsem příjemně překvapený. Jasně, děj to prakticky nemá (od kdy má taky nějaká pařba děj) a vyřešení happyendu je taky trochu na sílu, ale celou dobu jsem se velmi dobře bavil. Co víc od takového filmu chtít?
Kubo a kouzelný meč (2016)
Kouzelné (doslova), vizuálně nádherné, napínavé, vtipné. Stop-motion animace dá práci a na tomhle jí musela být pořádná hora. A vyplatilo se. Krásný film plný skvělých nápadů.