Recenze (257)
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
O půl třídy slabší než první díl, přesto to na těsné tři hvězdy stačí, především díky slušné výpravě a hudbě. To je tak ale asi všechno co se dá pochválit. Druhá výprava do Narnie je šíleně zdlouhavá (nepovedený scénář by se dal směstnat v klidu do hodiny a půl), patetická a místy až neskutečně trapná ("Does His Highness need a respite?" mě vážně dostalo:-)), musím však uznat, že mladší diváci (ehm, spíš menší) budou spokojeni. Pokud je vám tedy méně než 10 let, přidejte jednu až dvě hvězdy;-)
Slunce, seno a pár facek (1989)
Páni chytrolínové, říkejte si co chcete, ale i tyhle Troškovy splácaniny si najdou své diváky. Přinejhorším v sobotu odpoledne na televizi Nova:-)
Oni (2008)
Zase jeden film, který se snaží být "napínavý". Jenže jak napětí, tak atmosféra působí tak béčkově, až to chvílemi zavání sebeparodií.
Doom (2005)
Místo tohoto filmu doporučuji zadat do vyhledávače na YouTube "Doom 3 gameplay" a strávit čas jakkoli jinak než s touhle prachmizernou blbostí. Jedna hvězdička za to, že je to film podle mé oblíbené hry.
Memento (2000)
Je to asi čistě můj problém, ale celý film mi připadá jako hlavní hrdina - zmatený, neví kdo je kdo a co se kolem něj děje. Nakonec 4* za vynikající scénář (musím uznat, i když jsem se hodně ztrácel), tajemnou hudbu a především originální nápad, který málem skončil nedobře.
MacGyver (1985) (seriál)
Jako kluk jsem to fakt žral, ale po letech už to není takové žůžo. Jednu hvězdičku za R. D. Andersona, druhou za úvodní znělku.
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
O tomto seriálu si pamatuji jen velice málo a to málo se dá charakterizovat jedním slovem - NUDA. Nezajímavé postavy (jediný na koho si dodnes vzpomínám byl kapalný Oda či jak se jmenoval), epizody nudné až k usnutí, zkrátka ruce pryč. Jednoznačně nejhorší Star Trek, když nepočítám Original Series, které jsem neviděl (a ani se k tomu nechystám).
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
K oběma dílům můžu říct jen jedno slovo - nuda, nuda, jedna velká NUDA. No a hlavní hrdina není zdaleka tak cool, jak se snaží vypadat. Nemám nic proti Del Torovi, ale Faunův labyrint se teda povedl mnohem lépe.
Smrtonosná past (1988)
O kvalitách tohoto filmu není pochyb, ale Bruce Willis se nejspíš nikdy mým oblíbeným hercem nestane. Na konci měl vyhrát Alan Rickman:-)
Neviditelný muž (1933)
Tento snímek ve své době bezpochyby exceloval povedenými triky a kvalitním scénářem. A uchvacuje ještě po téměř 80 letech.