Recenze (1 315)
Všechno, co mám (2015)
Chvílemi trochu klišé, někdy trochu zkratkovité, ale silné momenty se povedly a obě herečky to daly na výbornou. Julianne Moore je skvělá všude.
The Invitation (2015)
Sice kvůli efektu asi stačí vidět jednou, ale pro jednou je to vcelku slušný psycho-thriller. Vlastně není moc co vytknout. Dobré herecké výkony, scénář, pointa a efektní konec, má to všechno.. Ne, že by se nedalo předvídat, ale já se zkrátka snažím většinou nepředvídat. Ono je to tak lepší..
Faith No More: Live at the Brixton Academy (1990) (koncert)
Již klasický koncert Faith No More s finálním zakončením coververzí War Pigs od Black Sabbath... Zde celý koncert: https://www.youtube.com/watch?v=nennHnQiBGo
Alice in Chains: Live Facelift (1991) (koncert)
Srdcová záležitost !!! Ponuré, hutné, depresivní, dobové.. zkrátka grunge ve své nejpřirozenější podobě. Zde k pozření ukázka... https://www.youtube.com/watch?v=JMbSq5dDBo8
2:37 (2006)
Zajímavé drama, psychologicky docela hezky vybarvené charaktery jednotlivých postav, slušná pointa, prostě psycho-drama, které má co říci a co dáti, a pokud máte rádi tenhle typ filmu, zklamaní nebudete. Tedy, já nebyl. Finále je excelentní. Drsné a depresivní.
Horace and Pete (2016) (seriál)
Konečně zase něco, co mi svou podstatou dokonale sedlo. Spíše drama než cokoliv jiného. A někdy jde téměř až za hranici únosnosti. K zamyšlení je vlastně téměř každý rozhovor a situace, i když se tváří zprvu všelijak. Pojaté je to celé dost zvláštně, až extrémně nekomerčně. Nepodbízivě. Nevim vlastně, jak to přesně popsat a pojmenovat. Ta chtěná trapnost všedních i nevšedních situací je vyloženě ukázková. Ale sem tam se vyskytnou i perfektní vtipy. Poslední díl je nepopsatelný a vybočuje nad rámec všeho... Zkrátka Louis C.K., kterého mám čím dál raději, a jeho originální, osobitý a civilně přirozený přístup. Někdy i nepřirozený.. Trefný a dokonale výstižný komentář: Matty
Už je tady zas (2015)
Tak Němci se filmově trochu otrkávají, zajímavé. A trochu překvapivé.. Filmem jsem byl celkem dobře pobaven, určitě stojí za vidění. Je fakt, že Adolfa mohli udělat podobnějšího, ale možná ta větší postava měla efekt, který mít chtěli.
Tři dny Kondora (1975)
Je to trošku takové amatérské proti těm dnešním špionážním thrillerům, ale i tak to o něčem vypovídá.. Zkrátka dobová záležitost. Robert Redford a Faye Dunaway jako romantická dvojice, to bylo sice očekávané, ale trošku křečovité. Nicméně jim to slušelo :-) Dva nevinní lidé, kteří byli vtaženi do "vyšších principů".
Iracionální muž (2015)
První půlhodinka je perfektní, škoda, že to pak nabralo tu druhou linii, protože ta první by mi bohatě stačila... Joaquin Phoenix je prvotřídní v té své emocionální vyčpělosti. Ze začátku té druhé linie jsem si říkal, že to není úplně špatný nápad, změnit úplně běh filmu tímhle způsobem, ale nakonec se zkrátka ukázalo, že nebyla tak dobrá, jako ta první. I tak jsem ale viděl film, který mě dobře pobavil. Ale v tom je Woody Allen téměř neomylný.
Sázka na nejistotu (2015)
Tak tohle byla docela velká a drahá sranda! Ne, že by mi to film představil jako novinku, ale nutno podotknout, že opět musím podotknout - jen víc takových filmů o amerických dějinách! Hlavní americké vývozní artikly: Zbraně, finanční krize a válka.