Recenze (29)
P.S. Miluji Tě (2007)
Velmi prijemny film ktory ma sice nedojal k slzam ako kniha, ale urcite stoji za pozretie.
Fantom opery (2004)
pekny muzikal najviac sa mi pacil duet Christine a Fantom.
Klub vyděračů (2007)
celkom fajn filmik sklamana som bola trosku z Butlera takeho chudacika hral ale velmi sa mi pacil Brosnan. Viac som fandila jemu ako Butlerovi. Aj koniec ma prekvapil.
Království ohně (2002)
bolel ma ten film ale draci boli pekní.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
blbost na n-tu a nezachrani to ani Angelina ani Butler skoda. Radsej si zahrajte hru ta je vyborna.
Dracula 2000 (2000)
celkom kukatelne len mi tam nepasuje G. Butler do role Draculy.
Chceš mě, chci tě (2009)
prijemna oddychovka.
Zabiják bez tváře (2006)
To je otras!
Terminator Salvation (2009)
James Cameron :-D, McG :-( , Sam Worthington :-D, Christian Bale :-(
RocknRolla (2008)
Guy Ritchie jednoducho špica