Oblíbené seriály (10)
Nikdykde (1996)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Řím (2005)
Hra o trůny (2011)
Tohle je prostě seriál s velkým S. Nemohl jsem se odtrhnout ani od knižní předlohy (a netrpělivě čekám na nový díl) a i u obrazovky jsem byl doslova přilepený. A poslední tři díly... No prostě nářez. Těším se na druhou sérii.
Hvězdná brána (1997)
Apokalypsa: 2. světová válka (2009)
Dokonalý dokument. Nic lepšího o válce jsem neviděl.
Stranger Things (2016)
V tomto seriálu je vše, co se mi kdy ve fimech líbilo. Paráda, balzám na duši. A je to kulervoucí...
Life on Mars (2006)
Stydím se. Na tento seriál jsem přišel až když jsem viděl na ČT1 Svět pod hlavou. Začal jsem pátrat a našel tento skvost. Po všech Kriminálkách Miami, Las Vegas, Anděl atd.... No pohlazení, nádhera. Dal jsem těch šestnáct dílů nadvakrát. Po shlédnutí jsem vyhrabal staré desky Davida Bowieho a když poslouchám Life on Mars, vidím Gena Hunta se Samem Tylerem. Po očku jsem teď mrknul na TV a tam je... Ordinace v růžové zahradě. Bože...
Expanze (2015)
Po přečtení knížek jsem dal zatím tři řady seriálu naráz. A musím říct, že je to skvělý!
Dark (2017)
Tak jsem dokoukal třetí řadu a musím říct, že dialog z Cimrmanů (...Nedělej si výčitky milý synu. Nejsem totiž tvůj otec. Jsem tvůj syn. Tatínku. - A maminka? - Je tvá babička.) dostává úplně nový rozměr...