Recenze (122)
Smrtonosná past 2 (1990)
Dvojka je slabší než jednička - postrádá její atmosféru. Stále si ale uchovává vynikající akční scény.
Wimbledon (2004)
Netradiční film ze sportovního prostředí, ale závoreň pohodový a nenáročný film, na který se dá koukat pořád. Český dabing skvěle sedl na Paula Bettanyho.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Podle mě nejlepší Indiana Jones. Harrison Ford si znovu skvěle "zařádil" i se svým otcem Seanem Connerym, který výborně Forda doplňuje. Film má také hodně vtipných hlášek. Toto je Spielbergovo vrcholné dílo!!
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Indiana Jones se vrátil a ne nadarmo. Film měl propracovaný scénář, skvělé akční scény a pořádnou dávku humoru. Ford znovu předvedl obdivuhodný výkon s nadějným Shiou laBeoufem.
Pearl Harbor (2001)
Co si budeme nalhávat, Pearl Harbor je dobrý válečný film. Skvělé efekty a skvělá kamera. Jen sem mi v tomto filmu nelíbila romantika. Přišla až moc diležitá a tím trochu znehodnotila film.
Úžasňákovi (2004)
Celkem dobrý "animáč". Netradiční příběh (což je dobře), vtipné vtipy a dobrý český dabing.
Byl jednou jeden... vynálezce (1994) (seriál)
Vynikající animovaný seriál pro ty, co se chtějí něco dozvědět o slavných vynálezích a jejich vynálezech.
Byl jednou jeden polda (1995)
Byl jednou jeden polda je naprostá hloupost, ale rád se na tento film kouknu. Vtipy nejsou nijak neobyčejné, ale mě rozesmějí.
Asterix a Obelix (1999)
Jednička se nejvíce přibližovala původnímu komiksu. Film sice není nijak dobře natočený, ale jednou za čas se na něj dá podívat.
Spirit (2008)
Průměrný akční film s prvkem fantasty. Dost je ve filmu vidět temné prostředí.