Recenze (257)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Hodnocení po prvním shlédnutí v kině v roce 1982 by bylo tak 25 hvězd. Letošní shlénutí (2004) - "pouze" 5 hvězd, které ještě umocnila letní cesta po národních parcích Chorvatska (jiný název pro vinnetouvské lokace). Předpokládané hodnocení v roce 2030 (jestli se ho dožiju) - 4 hvězdy (Castlepool mě začíná trochu štvát).
Wimbledon (2004)
Romantično usazené ve sportovním prostředí. Navíc vtipné (hlavně agent Jon Favreau - "Mně je jedno kdo vyhraje, zastupuju oba tenisty"), hrdinové velmi příjmení, tenisové prostředí reálné. Film naprosto ukojil mojí Vánocemi rozjitřenou romantickou polohu. A užil jsem si i jako 6.779.879-tý světový neregistrovaný tenista. S PŘÍTELKYNÍ V KINĚ - ANO.
Maverick (1994)
Jodie i Bret Bert Mel Gibson byli výborní. Komedie jako lusk. A ihned po skončení jsme si doma dali poker o mikulášskou nadílku.
Rok ďábla (2002)
Mám rád Nohavicu i Čechomor, ale podruhé nevstoupíš do téže řeky. Mňága a Žďorp Happyend byl o mnoho lepší.
Divoké včely (2001)
Jde o to přežít prvních 15 minut, vyčkat na příchod Tatiany Vilhelmové a pak si zkusit tu severomoravskou brutalitu užít. VELMI VELMI PRŮMĚRNÉ.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Když jsem to viděl přaed lety jako teenager, tak mě to nudilo. Když jsem si to dal teď na prahu třetího křížku, byl jsem velmi spokojen. Velmi mě uchvátily barvy. Nádherné červánky v Úsvitu lidstva, asepticky bílé vnějšky i vnitřky vesmírných lodí a strach nahánějící červený semafor HAL. A přistání na Jupiteru? To jsou ORGIE BAREV. PS. Pochopil někdo ten konec?
Krvavá volba (2000)
Mám rád Tommyho Lee Jonese i Samuela Jacksona, nemám rád arabské teroristy a soudní filmová dramata (snad až na 12 rozhněvaných mužů). Takže čiso čistý na začátku troku krvavý a na konci šedivý průměr.
Vesnice (2004)
Ve srovnání s předchozími režisérovými snímky je to shit, to je bez debat. Herci naprosto nemají co hrát. Jediný klad tohoto filmu je zviditelnění se pro doposud neznámou Howardovou. A za co dvě hvězdy. Jedna, že jsem neodešel, popřípadě neusnul a druhá za Howardovou.
Velká ryba (2003)
Souhlas s CIVALEM. Neuvěřitelně krásná a příjemná pohádka. Klidně by ji mohli dávat i na Štědrý večer. Třeba by se líbila i dětem. PS. Moje nejoblíbenější scéna: "A tak jsem začal pracovat v cirkuse"
Marná lásky snaha (2000)
RADYO MÁ NAPROSTOU PRAVDU, V KONTEXTU S OSTATNÍMI SHAKESPEARY OD BRANAGHA, JE TO PEKELNÁ SLABOTA.