Recenze (508)
Kdopak to mluví 2 (1990)
Celkem pohodové pokračování, u kterého jsem se bavil, ale jednička přecejen byla lepší.
Kinsey (2004)
Někdy jsem měl pocit, zvlášť při opravdu "zajímavě" podané nevěře, že zašli až příliš daleko, ale špatný film to rozhodně není.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Nesjnáším, když někdo ve filmu prdí jinému do obličeje. Nebaví mě ani, když se mám bavit souložemi psů a plyšových kačen. Z odpadu ti zachraňuje jen posleních 20 minut, které ukazují dost reálně možný život CEO.
Klub poslední naděje (2013)
Silný film, skvělí herci, silné a smysluplné téma, nicméně dokonalý zážitek to nebyl. Nechci spoilovat, ale Raynova postava mi přišla nedovysvětlená (nikde jsem neslyšel odpověď na tu otázku why do you hate yourself? - a docela by mě zajímala), hlavní postava prošla (v Hollywoodu standardním) přerodem z namyšleného a homofobního bigota v bojovníka za přežití a důstojnost lidí se smrtelnou chorobou, ale nemůžu si to odpustit, už jsem to mnohokrát viděl. Napadla mě jakási vzdálená podobnost s Schindlerovým seznamem, ale jako aktualizaci toho příběhu o hodném obchodníkovi a později idealistovi, který pomáhá potřebným, bych to neviděl. Na druhou stranu, rýpnutí do zdravotnického systému US se mi líbilo, bylo odvážné a škoda, že nebylo ještě konkrétnější. Když vidím ty libertariány, kteří obhajují právo (jich) bohatých na to kašlat na a nepomáhat bližním svým, zvedá mi to tlak. Oni na léky mají, můžete namítnout, že si na ně vydělali tvrdou prací, ale já Vám na to říkám, fakt věříte, že poctivě??
Klub sráčů (2000)
Nevím, co je na téhle nechutnosti tak geniální, po druhém zhlédnutí jsem však přecejen trochu změnil názor. Jistě, je to nechutnost, ptákovina a nemá to děj, ale na druhou stranu jsem se u několika vtipů a zejména u úvodní scény s Annou Boleyn docela pobavil. Asi jsem perverzní nebo mám nějakou divnou náladu, ale do odpadu tohle nedávám
Kluci nepláčou (1999)
Skvělý film o tom, co se stane, když dva zmetci zjistí o holce, že je lesbička. Skvělý kamera, hodně dobré výkony herců - vůbec se nedivým, že Hilary Swank dostala oskara- krásný film.
Kmotr (1972)
Marlon Brando ve své nejslavnější roli nejcharizmatičtějšího mafiána, jaký kdy kráčel po naší zemi. Mistrovské dílo, které jen tak někdo nepřekoná. Četl jsem i knihu a je opravdu těžké říct, které z těchto děl je lepší. Přikláním se k filmu, který je skvělý i díky již zmíněným hereckým výkonům - Al Pacino je také úžasný - a hlavně posouvá atmosféru ještě dál. Vynechané scény: část 1 , část 2
Kmotr II (1974)
Nemůžu si pomoct, ale přišlo mi to slabší než první díl. Je to ale asi tím, že jsem to viděl v špatné kvalitě. Linie s De Nirem mě vůbec do sebe nevtáhla. Nicméně tady jsou vynechané scény: První část , Druhá část
Kmotr III (1990)
Pořád je to silně nadprůměrné drama, ale jednička je podle mého názoru stále zdaleka nejlepší. Nicméně přiznávám, že mi Michaela Corleoneho bylo na konci dost líto..
Knight Rider (1982) (seriál)
Jako hodně malý kluk jsem tenhle seriál miloval (a jak čtu tady, tak nejsem jediný), teď, když se podívám na pár dílů, uvědomuju si, jak jsem byl naivní a pošetilý,