Recenze (287)
Zkažená úča (2011)
Asi nadhodnocuju, ale mě to prostě bavilo. Skvělé herecké obsazení (za Cameron jsem přidal 1* navíc) + super humor. Pro mě jedno z překvapení tohoto roku.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Ježišmarjá, dyť to trvalo skoro 2 hodiny! Furt o tom samém, pořád dokola. Tohle bylo utrpení a ne romantický film.
Zrození Planety opic (2011)
Wow! Tak tohle je prostě pecka. Jeden z nejsilnějších filmů poslední (přinejmenším) dekády. Film je našlapaný emocemi, má spád a neskutečně rychle uteče. Klidně bych snesl minimálně další půl hodiny s Caesarem :). Navíc opičáci vypadají skutečně realisticky a to vás vtáhne ještě víc. Caesar is home...
Hlavně nezávazně (2011)
Klasická romatická komedie s happyendem. Natalie dobrá, Ashtona moc nemusím. 65 %
Ošetřovatel (2011)
Ale jo, mně se to líbilo. Pár vtipných scén, pár citových. Plus mluvící zvířata v ZOO. 75 %
Monte Carlo (2011)
Tohle bylo jedno velké klišé. Od začátku vám bude jasné jak to skončí. Film prostě nemá co nabídnout. No pokud bych byl čtrnáctiletá holka, tak dám 5 hvězd.
Hop (2011)
Nechápu ty komentáře o nesympatickém králíkovi :D. Vždyť to bylo roztomilé. Hlas Russella Branda byl super, kuře s jihoamerickým přízvukem, přeměněné na králíka taky. Já dávám 3* a tu jednu navíc za ty RayBany na konci, narážky na americkou kulturu a soundtrack.