Recenze (152)
Sherlock (2010) (seriál)
2* -> 5* To som musel zmenit potom, co som zhliadol nedabovanu verziu.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Je to z toho prijemnejsieho, co amerika za posledne roky vyprodukovala. Nenasilne, tipizovane a hlavne charakterovo zvladnute.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Tak, ako podobny serial Ally McBealova ma ani toto nijak neuchvatilo. Nahlad do sveta a mysle tuctovej zeny z velkomesta na prelome tisicrocia.
Smallville (2001) (seriál)
Teenman mozno, ale superman nie. Opis supermnovho dospievania tu dopadol zalostne beckovo.
O.C. (2003) (seriál)
Nechtiac som zhliadol par dielov. Zbytocny serial, resp mi to psilo ako pokus vytvorit telenovelu pre americkeho divaka.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Bol som prilis mlady, ked tento serial bezal v telke. Nicim nezaujal, Ally je prilis pomylena postava na to, aby som sa s nou stotoznil.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Citim, ze Naruto ma svoj silny fanklub. No dufam ,ze sa neodvija len od tohoto serialu, a ma aj realne zasadene korene v nejakej knihe, alebo hocicom inom, ako tejto parodii.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Zombie serial bez zombikov, ale s "walkermi"? Beriem, paci sa mi to, spracovanie podarene, i ked tu sa asi nejakym tym predvidatelnym scenam neda vyhnut.
Jackass 3 (2010)
Prvi a posledni originalni pojasenci. Sledujem ich uz skoro 10 rokov a narozdiel od posledneho celovecerniaku z ich produkcie, toto je skok dopredu. Sledovane v 2D, no perfektny zazitok!
Život po životě (2010)
Zozaciatku to malo potencial, ale potom to zacalo byt riadne nudne. Zhovievavo hodnotim za ***