Recenze (65)
Bůh žehnej Americe (2011)
Taky bych nejraději střílel, když se zase někdo zmíní o Superstar.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Ve zkratce: Auta, holky, akce paráda. No a Tokio na konci absolutní paráda. Statham vs Diesel/Johnson bude lahůdka (doufám, že se dočkám).
Millerovi na tripu (2013)
Po delší době jsem se podíval do českého kina a nelituji. Výborné vtipy (konečně bez prasečín), hlavní čtyřka také výborná. Jak je tu už několikrát psáno, konec mohl být jinej. Ale i tak po dlouhý době komedie, na kterou se rád podívám znova.
Moderní Popelka: Byla jednou jedna píseň (2011)
Zase se tu popelí a i tentokrát se to dá přežít. I když asi jenom díky hudbě.
Mládeži nepřístupno (2013)
Když jsem si přečetl obsazení, tak jsem si říkal, bude to stát za to. No a ono nic. Jak je k tomuhle přemluvili opravdu netuším.
Un jour mon père viendra (2011)
V podstatě taková průměrná komedie, která ničím nezarmoutí, ale ani nepřekvapí. Prostě průměr. Čtvrtá hvězda je za poslední větu :D
Kolumbovo náměstí (2012)
Konec je jasný téměř od začátku, nehrát tam Amy a Slema, tak jsem to v půlce vypnul. Potěšil mě obsah k filmu: OSMNÁCTILETÁ Abigale....nevylezla JIŽ 20 LET z bytu. Jak to ta holka dělá :)
Bourneův odkaz (2012)
Tohle nám Jason Bourne určitě odkázat nechtěl. Žádná pořádná mela, jenom fetující figurka, která hledá další pilule. Akce nic, zbytečně dlouhý a spousta hluchých míst. Pro mě jednoznačně slabý film a ostuda to spojovat s Bournem.
Madagaskar 3 (2012)
Tak kromě těch dvou pěkně barevných vystoupení v závěru absolutní nuda a nic.
Lorax (2012)
Mám rád animáky, bylo to pěkně nakreslené, ale taky to strašně nudilo.