Recenze (300)
Duna (2021)
tešil som na tento typ scifi a dostal som skvelú2,5 hodinovku.dvojka bude ako vyšitá.skvelý počin.u mňa palec up
Hra na oliheň (2021) (seriál)
docela sa mi do toho mov nechcelo,ale teraz nelutujem.
Temný dům (2020)
žeby som bol nejako nadchnutý nemôžem povedať,
Co kdyby...? - What If... the Watcher Broke His Oath? (2021) (epizoda)
užásané ukončenie.nadmieru dojatý.
Sestričky (2018) (seriál)
oddychovka žiadne strielanie ani ništ čo by vas nútilo vypnúť bedňu.
Přes prsty (2019)
na český film(moc ich nepozerám okrem 80tych rokov) to bolo celkom pozeratelné.u mňa fajn.oddychofka
Antebellum (2020)
nudný začiatok ale zato záhul poslednú pol hodku..nedajte sa odradiť pomalším tempom a hlavne si to treba pozrieť do konca lebo prídete o moment prekvapenia.
Nemocnica - Episode 14 (2021) (epizoda)
pochybujem že ludia ktorí hodnotia seriál a ohodnotia to na odpad tak reálne pozerajú každú časť.i
Čas (2021)
čakal som viac po pozretí traileru.ale dostal som nič, sklamaníčko roku.
Body Cam (2020)
celkom v pohode pre fanúšikov paranormálnych javov.na hodnotenie určite nedajte!!!!!!