Recenze (1 081)
Dark - Světlo a stín (2020) (epizoda)
Všichni na svém místě a ...?Jde se do další smyčky? Těším se až to skončí a zároveň nechci :/
Dark - Konce a začátky (2019) (epizoda)
Tvl to bylo něco!!! Jak chtějí všichni všechno změnit a napravit, při tom vlastně dělají vše jak mají, aby to vyšlo...Ale někde se musela stát chyba, když už nejde o čas,ale o svět? 🤔 Noo čumím jak puk a jdu dát první díl další série 👍🍾💥
Sebevražedný oddíl (2021)
Ultimátní odlehčená barevná jednohubka u které se má člověk pobavit! Gunn stále ukazuje, že má v kapse ještě hodně originálních divokých nápadů a to je sakra dobře! Všechny postavy byla něčím zajímavé, nejen Puntík a jeho všudypřítomná matka, citlivá Krysařka nebo Mírotvůrce. Žralok se Stallonem ani nemluvě, to byla fantastická trefa do černého. Výborná SHOW, po které předešlý film se může jít spálit a zahrabat. 9/10
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Čekání bylo dlouhé a vyplatilo se. Bál jsem se, že dějových linek bude moc a tvůrci se v tom ztratí. Ale zvládli to, a když zrovna jedna linka nebavila, vždy ta další to vynahradila a člověk se prostě nikdy nenudil. A vo tom to je ne? Záporák bezvadnej, hororové prvky špica, efekty jakbysmet. Jsem rád, že se zase "všichni sešli" ve městečku a budou zlu čelit společně. Byla to pro mě televizní událost a rád to doporučím i svým dětem puberťákům :D Be yourself!
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
Tak je to za mnou... A fakt musím říct, že tento díl by si zasloužil kino. Tak třeba přístě :) Jinak délka bez problému, furt se něco dělo, skákalo se za strany na stranu, bavilo to, tak co víc si přát? Možná nechat umřít nějakou postavu z hlavní party? Příště! Jinak Eddie a jeho sólo byla pecka! Spokojenost naprosto!!
Stranger Things - Kapitola osmá: Tatínek (2022) (epizoda)
Jak se říká, ticho před bouří. Takový byl i doslova i díl... Není to nic hrozného, ale z velkým očekáváním jdu na FINÁLE!
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
To bylo teda něco!! Nejhezčí setkání co jsem v poslední době viděl... Představení záporáka! Jako i když je díl od dílů delší a delší, prostě furt to klape, odsejpá jak má a já se od toho nemůžu odtrhnout!
Stranger Things - Kapitola šestá: Do hloubky (2022) (epizoda)
Jako linka s KGB nemá chybu a radši už si nedomýšlím co může přijít, jelikož furt to tam dokáže překvapit! Domov Suzi, Eden a třeba takové: "Co je internet?" nechápal jsem, co se v tom baráku děje, ale byl to úlet! No a hledání brány? Uff...jde se na další díl!!
Stranger Things - Kapitola pátá: Projekt Nina (2022) (epizoda)
Díl byl super, Murray byl a je klasa a jsem rád že v této sérii je ho tolik. Hop uz chce asi jen umřít,ale monolog hodně dobrý! Těším se na další nášup 👍
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
TOP a Stranger Things v plné parádě!