Recenze (680)
Milionový nadhazovač (2014)
Nemastný neslaný film.
Vzmuž se (2015)
Výborné obsazení, bohužel to ale správně nefunguje.
Terminator Genisys (2015)
Terminátor jedna a dvě jsou jak kultovními snímky, které ve své době posouvaly hranice žánru, Judgment Day je snad nejlepší akční film vůbec. Genisys pak myšlenkově a "časově" navazuje na tyto filmy. Na tomhle filmu je ale špatně snad úplně vše. Počínaje tragickým castingem, Jason Clarke a Jai Courtney jsou podprůměrní herci. Pokračování Planety opic a Smrtonosné pasti to jen potvrzují. Emilia Clarke je opravdu krásná a milá tvářička, ale jako náhrada za charismatickou, pružnou a atletickou Lindou Hamilton.... to opravdu ani trochu nefunguje. Samotný děj se vlastně ani nedá příliš dobře popsat, je to remake populárních scén s jedničky a dvojky, okořeněný nějakým tím rádoby vtipem či šťavnatou hláškou a předělávkami akčních scén, které jsou i přes veškerý rozmach digitálních technologií tragicky horší než u původních filmů z osmdesátých a devadesátých let. Naprosto zbytečná záležitost, která celý tenhle Universe nikam neposouvá ale spíš nadobro pohřbívá. A Arnold?... Ano je to bezesporu živoucí legenda, Co si budeme povídat Terminator, Predátor, Total Recall, to jsou nesmrtelné filmy a chápu jeho stesk a snahu zahrát si ještě ve své nejslavnější roli. Ale roky běží a dělat film jen pro oddané fanoušky nic dobrého nepřinese. Popřál bych mu spoustu krásných filmových rolí a především soudnost při jejich výběru. A že to jde i v nových rolích a v nových polohách dokazuje například v nejnovějších filmech jako jsou Maggie či Last Stand.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
"Notýsek s kočičkama pro všechny" Fantastický Bob Odenkirk, skvělé vystavená postava, perfektní dialogy, dokonalá kamera a soundtreck
Halloween (1978)
Nejděsivější na tom jsou ty herecké výkony, jako když se předčítá scénář.. A těžko přehlédnout, že všem těm středoškolačkám je přes dvacet.
Láska jako blázen (2014)
Povídkový romantický film s banálním příběhem a povrchně hlubokomyslnými postavami. A výborný...
Kodaň (2014)
Příjemný snímek o hledání.
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Výborný oldschoolový thriller s neotřelou zápletkou, výborným castingem a krásnými lokacemi. I ty akční scény jsou skvělé natočené.
Jurský svět (2015)
Tvůrci nic moc nového nevymýšleli a přišli přesně s tím co fungovalo především u původního jurského parku. A to je taky přesně to co jsem očekával. Dějová linka je vcelku jednoduchá a poměrně kopíruje předešlé díly. A tak hlavní předností je hlavně skvělý casting, Bryce je vážně krásná a Chris je sympaťák, dohromady jim to výborně funguje. Akční scény střídají odlehčené chvilky, trocha té romantiky a špičkování hlavních postav, vše ale nepůsobí nepřirozeně a trapně, jak to většinou u blockbusterů bývá, snad jen jedna dvě scény, obě dvě rozhovory bratrů, bych vystřihl, jsou zbytečné.
Sedmý syn (2014)
Bridges je fajn, škoda jen, že si vybírá poslední roky takové kraviny.