Recenze (360)
Modus Anomali (2012)
Celkem působivé, ale konec kterej veškerý předchozí děj postaví na hlavu, hmm. Prostě šokující pointa za každou cenu.
Řetězová zpráva (2010)
Tenhle film dokáže jen těžko udržet divákovu pozornost. Nemá to ani začátek ani konec. Prostě sračka.
Vrah s chromovou maskou (2011)
Lepší než první díl, tady aspoň dialogy nervaly tolik uši. Každopádně velmi slušné gore.
Tokyo Gore Police (2008)
Tenhle film jsem dlouho odkládal a měl jsem ho odložit navždy. za prvé film je dlouhej jak tejden před výplatou a za druhé jediné co je vidět jsou nesmyslné cákance krve. Mám rád gore, ale tohle bylo i na mě moc. Celkově se mi opět potvrdilo, že nejsem naladěn na Japonské filmy.
96 hodin: Odplata (2012)
Olivier Megaton by měl přestat točit filmy, již jeho předchozí Kurýr 3 byl naprosto nekoukatelný. Tenhle člověk nenatočí ani jednu dobrou akční scénu. Scénář postrádá jakoukoliv logiku. Jednání postav naprosto vycucaná z prstu. Dvě hvězdy za Liama.
See prang (2008)
Po dlouhé době Thajský horor který měl co nabídnout.
The Collection (2012)
Oproti prvnímu filmu ubylo napětí a přibylo krvavých scén, ale nebylo to úplně na škodu, celkově můžu říct, že pokračování potěšilo i pobavilo zároveň. Dalšímu pokračování bych se nebránil.
Krvavý stát (2011)
Mám rád filmy Kevina Smitha, ale tohle mě absolutně nezaujalo. Jediné co za něco stálo byl John Goodman a Michael Parks. Každopádně s hororem to nemá nic společného.
Rogue River (2012)
Docela zívačka.
Den otců (2011)
Moje druhá zkušenost s Tromou a celkově pozitivní. Úroveň gore je na velmi dobré úrovni, takže nepůsobí trapně. Jen ten začátek filmu se dost vlekl. Finále reputaci napravilo.