Recenze (1 512)
J. Edgar (2011)
Námět 10/10, scénář 10/10, Leonardův výkon 10/10, Clintova režie 10/10 = celkově 10/10. Já tenhle styl filmů miluju a tohle je jeden z nejlepších životopisných filmů co jsem kdy viděl, vřelke doporučuju.
Zpátky do ringu (2013)
S prominutím, ale takovou sračku jsem už dlouho neviděl. To není ani komedie, ani snímek o boxerech v důchodu, ani mock mash-up na Zuřícího býka a Rockyho. To je prostě ukecanej paskvil s tak nudnejma scénama a hlavně dialogama tak nudně plynoucíma, jako Botič v pražskejch Nuslích v srpnu. 1/10 would puke.
jOBS (2013)
Z takovýho lidskýho odpadu dělat "vizionáře" pro nažhavené hipsterské publikum, to se tu i celkem povedlo. Kolik asi Apple zaplatil za tuhle reklamu...
Absolutní moc (1997)
Těch logickejch nonsensů v části po smrti tý milenky a do útěku Clinta z domu (a i poté) je tolik, nahečmanejch do tak krátkýho prostoru, že to z hlediska žánru (a tím pádem i zbytku filmu) dělá tenhle kousek jen těžko koukatelným...
Fair Play (2014)
Geislerka hraje už jen tak z principu. Film jinak povedenej, ale top strop to není. Hodně ale cením téma a fakt, že jde o jinej film, než na kterej jsme u český produkce, která je kompletně jak přes kopírák, zvyklí. 70 %
Velká žranice (1973)
Nejhorší na to filmu je, jaký úžasný pochutiny tam do sebe celou dobu ládujou. Člověk by nejradší celou dobu žral s nima.
Herbář (2013) (pořad)
Jedna hvezda ciste za Lindu Rybovou, ktera je proste 10/10.
Straight Outta Compton (2015)
Mohlo to byt o cca. 20 min. kratsi, ale jinak paradni podivana. Dluzno dodat, ze jsem nekriticky fanousek NWA a Dr. Dre, takze pro me je tenhle film neco jako pozehnanim :) Ale objektivne vzato jde o opravdu dobrou podivanou, ktera ma spad, pekny zabery (hlavne v casti pri koncertni tour) a hlavne, hlavne se neskutecne povedl casting. 9/10
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Tenhle film jsem se pokusil shlednout snad 5x, ale vzdy me to unudilo natolik, ze jsem bud usnul nebo prepnul. U par forku se clovek i zasmeje, ale celkove nic zazivneho. A kdyz uz jsem to po seste shledl cele od zacatku do konce, tak jak spravne pise ve svem komentari Tsunami_x, po 2 hodinach si clovek lautr nepamatuje o cem to bylo. Slaby 3*, spis 2,5.
Dva z Queensu (1998) (seriál)
Celkem obyčejný sitcom, ale nevím proč, je zvláštním způsobem neodolatelný. A postava Arthura je naprosto boží, Jerry Stiller má naprosto neopakovatelný herecký projev. Velmi poctivé 4*. Edit: Poté, co jsem skoukl všech 9 sezón nemůžu jinak - 5*. Ojedinělej sitcom, teď už chápu jeho oblíbenost.