Recenze (1 246)
Dva mezci pro slečnu Sáru (1970)
Clint zábavný i se šípem v rameni a Shirley je ta nejsexy jeptiška pod sluncem (Četníci prominou). Velmi jsem se bavil.
Tísňové volání (2018)
Přehánět to v práci s aktivitou se nemusí vyplatit... Ale Telefonní budka bude vždy jen jedna.
BlacKkKlansman (2018)
Film je zajímavý jen svým obsazením: Washington-syn, Buscemi-bratr a Driver-driver Paterson. Jinak celkem nuda.
Sbohem Kryštůfku Robine (2017)
Ne moc příjemný film ke koukání - viz také komentář rikitiki. Zpříjemňuje ho jen Kelly Macdonald (velmi) a vizuální stránka (trochu).
Pohřben zaživa (2010)
Na jedné straně absence logiky a fyzikálních/biologických zákonů, na druhé rejžova odvaha natočit pár věcí jinak (i když to hodně naštve). Takže remíza a tři hroby... eee... body.
Oddělen (2011)
Brody totálně exceluje. A jinak, marnost nad marnost, všechno je na hovno... (a zdaleka ne jen ve školství). Skoro všechno... teda, snad skoro... Netřeba vidět znovu. Jenom tohle, tohle ano: https://www.youtube.com/watch?v=v7qePMse_m8
Úžasňákovi 2 (2018)
Zbytečně moc akční, předvídatelné a nepříliš vtipné. Zábavné jsou vlastně jen trable s mývalem a otcovy zničené nervy z hlídání Jack-Jacka. Tři hvězdy jen taktak.
Přízrak (2017)
Nejnestrašidelnější film o strašidle... aspoň pro mne. Bylo to takové intimní a domácké, včetné té, zde koldokola omílané, konzumace koláče. Sice mne po shlédnutí napadla ještě lepší zápletka/pointa, ale i takto je třeba originalitu, atmosféru a humor celkově ocenit pěti body.
Krvavá stopa (2002)
První dvě třetiny zajímavé, ale pak jsi to, Clinte, podělal... dlužno ovšem říct, že takto moc naposledy.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Dva klady: Eastwood a Morricone. Jinak je to celé šíleně nadhodnocené.